anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Erori funcționare servicii tv

Anonim3
Junior

Buna. Aveti  idee ce se intampla cu serviciile TV? Nu functioneaza , iar mesajul aparut este cel din imagine. De asemenea, am stat o ora in asteptare si nu am reusit sa discut cu niciun operator.
Multumesc !

97c6e003-c11e-4ca7-a88e-366f800c0e91.jpeg

13 Răspunsuri 13

Anca07
#StarMember

Buna @Anonim3 

Este o problema cunoscuta si se lucreaza la remedierea ei. Este un raspuns oficial AICI 

Zi cu soare!🌞

RafaHelper
#StarMember

Salut @Anonim3

Mesajul e destul de clar, abonamentul a fost suspendat sau expirat. Daca ai dat restart la decodor si apare acelasi mesaj va trebui sa iei legătura cu Orange. 

Program operatori: luni – vineri 08:00 – 20:00; sâmbătă – duminică și sărbători legale 09:00 – 18:00 

Mai încearcă din nou sa suni la numărul de asistenta. 

Mirel123v
Junior

Cu facturile platite si nu functioneaza abonamentul?De azi dimineața si nu reusesc sa vorbesc cu nici un operator?nici prin aplicatie nu raspunde nimeni

Salut Mirel. De când ai problema de nefuncționare a abonamentului? Ai plătit recent factura, adică după scadență? Ce servicii nu sunt funcționale? 

De azi dimineața nu functioneaza ,am scos cartella, am scos di  priza,imi zice ca nu merge,apare pe ecran suspendat sau expirat.

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut, @Mirel123v. Bine ai venit în Comunitatea Orange.

Este cumva situația de aici? Dacă da, poți încerca să dai restart la receiver, te rog?

IMG-20241021-WA0004.jpegAsta scrie la mine pe televizor. De azi dimineața.

E ceva ce fac ei sau nu merge ?A mers 5 minute si iar apare asta pe ecran.Ce este?

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Încearcă să dai un restart la receiver, te rog.

Platesc mereu inainte de scadenta,am doar abonament la tv.

Cred ca a fost ceva de la ei.Acum functioneaza.

DanielaH
Moderator

@Anonim3 și @Mirel123v, s-a remediat situația? Este totul în regulă acum?

Da, este în regulă. Însă nu este deloc normal ceea ce s-a întâmplat. Dacă nu am fi achitat facturile, ați fi recurs la diferite modalități de recuperare a sumelor restante. Dacă nu puteți oferi servicii de calitate, ne vom îndrepta către o companie capabilă să ofere clienților săi servicii calitative