la 21-10-2024 09:17 AM
Buna. Aveti idee ce se intampla cu serviciile TV? Nu functioneaza , iar mesajul aparut este cel din imagine. De asemenea, am stat o ora in asteptare si nu am reusit sa discut cu niciun operator.
Multumesc !
la 21-10-2024 09:20 AM
la 21-10-2024 09:25 AM
Salut @Anonim3,
Mesajul e destul de clar, abonamentul a fost suspendat sau expirat. Daca ai dat restart la decodor si apare acelasi mesaj va trebui sa iei legătura cu Orange.
Program operatori: luni – vineri 08:00 – 20:00; sâmbătă – duminică și sărbători legale 09:00 – 18:00
Mai încearcă din nou sa suni la numărul de asistenta.
la 21-10-2024 11:34 AM
Cu facturile platite si nu functioneaza abonamentul?De azi dimineața si nu reusesc sa vorbesc cu nici un operator?nici prin aplicatie nu raspunde nimeni
21-10-2024 11:38 AM - editat 21-10-2024 11:52 AM
Salut Mirel. De când ai problema de nefuncționare a abonamentului? Ai plătit recent factura, adică după scadență? Ce servicii nu sunt funcționale?
la 21-10-2024 11:45 AM
De azi dimineața nu functioneaza ,am scos cartella, am scos di priza,imi zice ca nu merge,apare pe ecran suspendat sau expirat.
la 21-10-2024 11:48 AM
Salut, @Mirel123v. Bine ai venit în Comunitatea Orange.
Este cumva situația de aici? Dacă da, poți încerca să dai restart la receiver, te rog?
la 21-10-2024 11:52 AM
Asta scrie la mine pe televizor. De azi dimineața.
la 21-10-2024 12:06 PM
E ceva ce fac ei sau nu merge ?A mers 5 minute si iar apare asta pe ecran.Ce este?
la 21-10-2024 12:43 PM
Încearcă să dai un restart la receiver, te rog.
la 21-10-2024 11:47 AM
Platesc mereu inainte de scadenta,am doar abonament la tv.
la 21-10-2024 11:53 AM
Cred ca a fost ceva de la ei.Acum functioneaza.
la 23-10-2024 09:16 AM
@Anonim3 și @Mirel123v, s-a remediat situația? Este totul în regulă acum?
la 23-10-2024 12:29 PM
Da, este în regulă. Însă nu este deloc normal ceea ce s-a întâmplat. Dacă nu am fi achitat facturile, ați fi recurs la diferite modalități de recuperare a sumelor restante. Dacă nu puteți oferi servicii de calitate, ne vom îndrepta către o companie capabilă să ofere clienților săi servicii calitative
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor