anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Abonament TV Premium - dar cu canale TV codate ?!

Dorin_Gri
Junior

Bună seara, de câteva zile mi-am făcut un abonament la Orange, iar în contract figurez cu abonamentul premium. Problema este că, 50% dintre canale îmi apar ca fiind codate - de exemplu Fightbox, Motorvision, Fishing and hunting, Skynews, etc. Cardul CI este introdus corect în televizor. Sun ca omul de câteva zile la 300, fac sesizare, toată lumea e drăguță - dar degeaba,. Canalele nu funcționează. Ba, conform regulilor tipărite îmi servesc abureli cu defecțiunea cablului - pe **beep**, am în casă și digi, care funcționează ok  btw-. Oare cât este de greu să facă cineva o verificare ? Mai mult, nici în aplicația Orange TV Go, aceleași canale care nu merg la tv nu merg nici în aplicație. Domnul de la 300 mi-a spus ca am deja înregistrată o solicitare de remediere - însă acea solicitare era făcută ca să-mi fie trecut router-ul în modul Bridge, nicidecum pentru canalele TV . Frumos început Orange, nimic de spus !! Dacă nu-mi rezolvă  problema mă voi vedea obligat să renunț în termenul mai de 14 zile .... Păcat. AAA, și să vedeți altă minune... cei de la 300 îmi spun că cei portați de la Telekom au ceva probleme. Problema e ca eu nu am avut niciodată servicii TV sau Internet de la Telekom, ci doar un amărât de telefon fix !

12 Răspunsuri 12

MihaiC99
Maestru certificat

Salut,

La prima vedere ai crede că în contract ai premium iar în realitate ai tv esențial. Canalele prezentate de tine nu sunt disponibile in pachetul esențial.

Poți verifica și în my orange cum apare serviciul premium/esential. De asemenea poți compara lista de canale premium/esențial aici.

Sper că vor rezolva problema curând.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Sigur ai pachetul mare? Pentru că din ce spui, canalele codate sunt în pachetul mare și posibil să ți se fi activat pachetul mic. Vezi în contract ce scrie și ce apare și în My Orange. Eu am pachetul mare și am canalele spuse de tine.

Dacă ai o sesizare depusă, așteaptă să vezi , dar verifică între timp, cum spuneam, contractul și aplicația.

Baftă!

Da, conform contractului! Cred ca au uitat sa pună o bifa pe undeva ....Screenshot 2025-04-08 at 06.47.49.jpg

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Atunci le pui dovada pe chat și sper să se rezolve rapid.

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salutare!

Cand intra in vigoare contractul? Daca nu este specificata data in mod expres (si nu primesti mesaj), valabilitatea incepe de la urmatoarea factura (ma rog, implementarea se face cu o zi inainte de urmatoarea factura). La mine asa au fost: eram intrebat cand sa intre in vigoare: de la data apelului telefonic (asa imi faceam fidelizarile) sau de la urmatoarea factura.

Conform contractului de la data semnării, deci din 03.04.2025

Incearca o resetare a modulului CI+ din televizor. Poate nu are actualizarea facuta in sistem. Nu mi s-a intamplat sa nu receptionez canalele din grila (cand modificam grila de la o varianta la alta sau activam vreo optiune), dar ...

DanielaH
Moderator

Dorin, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți oferi, te rog, un cod de abonat? Mulțumim.

R3324181499700 - este codul de abonat. 

Mulțumesc pentru detalii. Situația ta este în atenția colegilor noștri spre verificare. Îți recomandăm să aștepți răspunsul lor legat de soluționare.

Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.

De rezolvat s-a rezolvat … Din centrală de la București. Instalarea era ok !!!!

Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare. Te mai așteptăm în Comunitate.