la 07-04-2025 08:58 PM - editat ultima oară la 11-04-2025 10:14 AM de DanielaH
Bună seara, de câteva zile mi-am făcut un abonament la Orange, iar în contract figurez cu abonamentul premium. Problema este că, 50% dintre canale îmi apar ca fiind codate - de exemplu Fightbox, Motorvision, Fishing and hunting, Skynews, etc. Cardul CI este introdus corect în televizor. Sun ca omul de câteva zile la 300, fac sesizare, toată lumea e drăguță - dar degeaba,. Canalele nu funcționează. Ba, conform regulilor tipărite îmi servesc abureli cu defecțiunea cablului - pe **beep**, am în casă și digi, care funcționează ok btw-. Oare cât este de greu să facă cineva o verificare ? Mai mult, nici în aplicația Orange TV Go, aceleași canale care nu merg la tv nu merg nici în aplicație. Domnul de la 300 mi-a spus ca am deja înregistrată o solicitare de remediere - însă acea solicitare era făcută ca să-mi fie trecut router-ul în modul Bridge, nicidecum pentru canalele TV . Frumos început Orange, nimic de spus !! Dacă nu-mi rezolvă problema mă voi vedea obligat să renunț în termenul mai de 14 zile .... Păcat. AAA, și să vedeți altă minune... cei de la 300 îmi spun că cei portați de la Telekom au ceva probleme. Problema e ca eu nu am avut niciodată servicii TV sau Internet de la Telekom, ci doar un amărât de telefon fix !
la 20-10-2025 10:14 AM
@Claudia25, s-a rezolvat situația?
la 20-10-2025 10:24 AM
Da, după alte câteva telefoane date la orange.
Au făcut ei niște setări în timpul apelului. Totuși, nu înțeleg de ce se vinde acest pachet Premium cu canalele criptate. De ce să trebuiască să suni ca ei să activeze ceva ce ar fi trebuit să vină gata activat în momentul contractării pachetului?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor