la 10-02-2025 02:38 PM
Buna ziua, mama mea a depus o cerere de reziliere a contractului de televiziune pe 25.11.2025, a asteptat conform instructiunilor ca in 11 zile de la depunerea cererii cineva sa o contacteze in vederea predarii echipamentului. In afara de doua mesaje SMS ca s-a inregistrat cererea de reziliere in 25.11.2024 nu am mai primit nicio notificare cum ca a fost reziliat contractul. Bineinteles ca nu a contactat-o nimeni sa predea echipamentul ba mai mult ii vin in continuare facturi de plata. Stie cineva cum se procedeaza in astfel de situatii, la telefon nu raspunde niciun operator, e imposibil sa vorbesti cu cineva....
la 10-02-2025 03:31 PM
Salut!
Unde a fost depusă cererea? Are un număr de înregistrare?
la 10-02-2025 03:51 PM
Buna, cererea a fost depusa in data de 25.11.2024 la sediul Orange Shop din Bd. Nicolae Balcescu nr. 3-5 si are nr. de inregistrare 10873268454.
10-02-2025 03:58 PM - editat 11-02-2025 08:44 AM
Mulțumesc pentru răspuns. Recomandarea noastră este ca mama, ca titulară de contract, să ia legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți sau să verifice din nou în magazin.
Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.
la 13-02-2025 11:17 AM
Am fost din nou sa verificam in magazin si am ramas socata de raspusul doamnei de la serviciul clienti si anume ca abonamentul nu a fost inchis pe motiv ca nu am raspuns la telefon, am verificat apelurile si era un singur apel de la nr. acela fara sa fi lasat vreun mesaj sau ceva din care sa ne dam seama ca au sunat de la Orange. Este inadmisibil ca cineva sa ia o decizie in numele tau si sa considere cererea inchisa doar pt. ca nu ai raspuns la un singur apel telefonic drept pentru care am facut o reclamatie, daca nu se rezolva nici asa vom merge mai departe cu sesizare la ANPC.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor