la 05-01-2024 08:38 PM
Am inchis abonamentul ORANGE TV GO platit, nu BONUS, valabil pana pe 10 ianuarie 2024, prin sms la 321 cu textul INCHIDE. Dupa confirmarea sms ului,nu mai am acces la programele din abonament, fiind valabil pana pe 10 ianuarie.
Am scris si pe email ieri la asistenta@orange.ro dar nu am primit nici un răspuns. Probabil răspunsul va veni după 10 ianuarie 2024 când nu mai este valabil abonamentul.
05-01-2024 08:52 PM - editat 05-01-2024 09:15 PM
Salut
Daca ai închis /anulat opțiunea din proprie inițiativă este normal sa nu mai ai acces.
Înainte de expirarea se primește un SMS în mod normal care te anunță că optiunea expira.
Ai primit acel SMS sau l-ai trimis din proprie inițiativă?
la 06-01-2024 12:14 PM
Da, l am inchis pentru am plătit 2 luni si am considerat ca nu e cazul sa mai plătesc inca o lună. Si nu este normal, din moment ce este abonament plătit, facturat.
La Netflix, Disney, Voxa daca se inchide abonamentul înainte de expirare cu câteva zile înainte, nu se întrerupe si accesul la conținut.
la 06-01-2024 02:28 PM
Sunt de acord cu tine dar după cum vezi fiecare furnizor are propriile reguli.
Încearcă să suni la 300.
la 08-01-2024 08:00 AM
La HBO se inchide din ziua anularii (nu sunt sigur daca din momentul in care se face anularea). Nu toate platformele au aceeasi regula.
Se va refactura cu minus diferenta.
la 05-01-2024 09:32 PM
Salutare!
Din păcate, dacă ai solicitat acest lucru și ai confirmat deja, cum ai spus și tu, chiar dacă mai aveai câteva zile, până se ajunge cumva să se rezolve, expiră termenul, din păcate.
Îmi pare sincer rău!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor