anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reclamatie -Intrerupere Orange tv go

Vio200
Junior

Am inchis abonamentul ORANGE TV GO platit, nu BONUS, valabil pana pe 10 ianuarie 2024, prin sms la 321 cu textul INCHIDE. Dupa confirmarea sms ului,nu mai am acces la programele din abonament, fiind valabil pana pe 10 ianuarie.  

Am scris si pe email ieri la asistenta@orange.ro dar nu am primit nici un răspuns. Probabil răspunsul va veni după 10 ianuarie 2024 când nu mai este valabil abonamentul. 

 

 

5 Răspunsuri 5

Anonim
Neaplicabil

Salut

Daca ai închis /anulat opțiunea din proprie inițiativă este normal sa nu mai ai acces.

Înainte de expirarea se primește un SMS în mod normal care te anunță că optiunea expira.

Ai primit acel SMS sau l-ai trimis din proprie inițiativă?

Da, l am inchis pentru am plătit 2 luni si am considerat ca nu e cazul sa mai plătesc inca o lună. Si nu este normal, din moment ce este abonament plătit, facturat.

La Netflix, Disney, Voxa daca se inchide abonamentul înainte de expirare cu câteva zile înainte, nu se întrerupe si accesul la conținut. 

 

Anonim
Neaplicabil

Sunt de acord cu tine dar după cum vezi fiecare furnizor are propriile reguli.

Încearcă să suni la 300.

La HBO se inchide din ziua anularii (nu sunt sigur daca din momentul in care se face anularea). Nu toate platformele au aceeasi regula.

Se va refactura cu minus diferenta.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Din păcate, dacă ai solicitat acest lucru și ai confirmat deja, cum ai spus și tu, chiar dacă mai aveai câteva zile, până se ajunge cumva să se rezolve, expiră termenul, din păcate.

Îmi pare sincer rău!