la 18-10-2025 05:16 PM
Buna ziua,
Detin un pachet Tv Premium si as vrea sa stiu cum as putea sa accesez canalele 4 k pe care le gasesc in lista de posturi, dar in momentul in care ajung la acestea se aude doar sonorul acestora pe un Smart TV 4k de la LG. Am cautat atat in aplicatia Orange cat si pe pagina Web dar nu am gasit nicio solutie pana acum.
Multumesc anticipat!
la 18-10-2025 07:36 PM
Salutare!
Am instalat aplicația Orange TV GO, dar primesc o eroare la deschiderea Prima 4k (eroare player, in transmisia de tip stream C800). Pe telefon, in aplicație se deschide Prima 4k.
Mulțumesc!
la 18-10-2025 07:38 PM
Ar trebui sa faci o sesizare către Orange. Acea eroare apare când sunt probleme cu anumite servere și sunt afectate anumite conturi. La mine funcționează fără probleme.
18-10-2025 07:43 PM - editat 18-10-2025 07:56 PM
Dacă receiverul este HD, nu vad cum vei putea recepționat canalele la o rezolutie 4K.
Orange nu are receiver 4K in oferta.
Fa o sesizare legata de eroare primită in Orange TV go și problema se va rezolva. Au mai existat și în trecut probleme legate de acea eroare w800/c800/a800.
Încearcă să le scrii prin chat și la adresa de email aplicatii@orange.com
la 18-10-2025 08:00 PM
In regula, așa voi proceda privind aplicația.
Mulțumesc mult pentru îndrumări!
18-10-2025 08:30 PM - editat 18-10-2025 08:31 PM
Întrebarea ar fi de ce folosești receiver și nu card CI+?
Ai putea incerca sa introduci cablul direct în tv și să vezi daca funcționează. Dacă merge poți folosi un splitter.
Faci o scanare automata din tv și în mod normal vei avea acces la toate canalele ce nu sunt criptate.
la 18-10-2025 08:50 PM
Așa le-am instalat de la început, in urmă cu ceva ani, la 2 televizoare, ambele cu receivere, nu m-am gândit să le folosesc cu card CI+
Nu doresc momentan sa schimb modul de funcționare, oricum mai mult din curiozitate am deschis topicul, că tot mai loveam de cele 2 posturi 4k și am crezut că s-a mai întâmpinat această problemă și la alți clienți.
Mulțumesc!
la 19-10-2025 07:14 AM
Păi cum să meargă programe 4k pe receptor HD? Întreb și eu așa retoric!
la 19-10-2025 07:16 AM
Nu au cum să funcționeze niciodată programele 4k pe receptor HD, de aia au doar sonor.
Cele din aplicație de pot rezolva, le scrii la adresa aplicatii@orange.com.
Baftă!
la 20-10-2025 10:50 AM
@ValentinD, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 20-10-2025 11:24 AM
Am transmis în cursul zilei de ieri o solicitare pe mail la adresa aplicatii@orange.com pentru solicitare rezolvarii erorilor pe care le primesc pe aplicația Orange TV GO in momentul in care accesez Prima Sport 4k, dar nu am primit niciun răspuns până acum.
la 20-10-2025 11:26 AM
Mulțumesc pentru răspuns! Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.
O zi frumoasă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor