la 12-05-2025 07:40 PM
Salutare astăzi am activat televiziunea prin fibră optică de la Orange și am niște probleme de semnal cu anumite canale TV pe care îmi doresc să le urmăresc!
De exemplu pe canalul TV TDC HD care conține seriale Turcești am o problemă la fel și pe canalele TV documentare (Viasat Explore HD,Viasat Nature HD,National Geographic HD) ! Lucrul acesta se întâmplă pe un Samsung Smart TV UE32N5372 pentru că pe cel de-al doilea TV Non Smart Hyundai 32HYN5730B funcționează perfect!
Dețin un abonament TV Premium !
la 12-05-2025 07:53 PM
Inseamna ca problema tine de televizor, daca pe cel non smart se vad acele posturi. Incearca sa scanezi posturile in alt mod, eventual nu seta providerul, ci alege "alt operator" sau scaneaza manual, nu automat.
la 12-05-2025 08:06 PM
Am incercat dar tot aceiași situație + am resetat tot din TV !
la 12-05-2025 08:18 PM
Salut @Valy98,
Ne poți spune ce echipamente ai? Nu a venit cineva de la tehnic pentru instalarea/activarea serviciului?
12-05-2025 08:20 PM - editat 12-05-2025 08:46 PM
Salutare!
Ai verificat mufele, eventual și spliter-ul ( sau ce tip de conexiune ai)? Schimbă și tv-urile între ele, dacă poți!
la 14-05-2025 11:07 AM
@Valy98, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor