anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme de semnal TV !

Valy98
Junior entuziast

Salutare astăzi am activat televiziunea prin fibră optică de la Orange și am niște probleme de semnal cu anumite canale TV pe care îmi doresc să le urmăresc!

De exemplu pe canalul TV TDC HD care conține seriale Turcești am o problemă la fel și pe canalele TV documentare (Viasat Explore HD,Viasat Nature HD,National Geographic HD) ! Lucrul acesta se întâmplă pe un Samsung Smart TV UE32N5372 pentru că pe cel de-al doilea TV Non Smart Hyundai 32HYN5730B funcționează perfect! 

Dețin un abonament TV Premium ! 

IMG_20250512_183454.jpg

5 Răspunsuri 5

delfinas
#StarMember

Inseamna ca problema tine de televizor, daca pe cel non smart se vad acele posturi. Incearca sa scanezi posturile in alt mod, eventual nu seta providerul, ci alege "alt operator" sau scaneaza manual, nu automat.

Valy98
Junior entuziast

Am incercat dar tot aceiași situație + am resetat tot din TV ! 

RafaHelper
#StarMember

Salut @Valy98

Ne poți spune ce echipamente ai? Nu a venit cineva de la tehnic pentru instalarea/activarea serviciului?

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Ai verificat mufele, eventual și spliter-ul ( sau ce tip de conexiune ai)? Schimbă și tv-urile între ele, dacă poți!

DanielaH
Moderator

@Valy98, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?