
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-04-2021 11:43 AM
.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-04-2021 02:47 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-04-2021 12:11 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-04-2021 02:47 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-03-2023 02:48 PM
@OrangeAssistant poate ma ajutati si pe mine. Am o problema similara, sunt in Baia Mare, nu exista magazin Orange Comunications, doar Orange Shop si nu sunt de acord cu returnarea echipamentelor contra cost. Daca nu mi se da facilitatea de a returna echipamentul in Orange Shop gratuit, voi face plangere la ANPC. Cod client R2548000184438. Am fost sunat de un agent **beep** care nu s-a aratat dispus sa ma ajute decat m-a sunat sa ma enerveze zicandu-mi ca am semnat un contract.. contract in care nu scrie de vreo taxa de 30 de lei pentru returnare. Mi se pare inadmisibil sa fi refuzat cu Orange Shop in oras..
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-03-2023 02:55 PM
Salut, Bogdan!
Returul echipementelor Orange Romania Communications se poate face doar în magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops - cele marcate pe harta cu mov) în maximum 5 zile de la desfiintarea serviciilor. Nu este necesară identificarea persoanei care predă echipamentele cu CI. În cazul în care clientul nu a predat echipamentele în cele 5 zile, acesta va fi contactat de către un technician în urmatoarele 30 de zile pentru a ridica echipamentele de la locatie. Costul este de 6 € (TVA inclus).
Clienții Orange Romania Communications pot preda echipamentele și prin curier (nu personal) la adresa Str. Râului nr 397, Craiova, Dolj.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-03-2023 03:01 PM
@DanielaH nu stiu daca m-am explicat corect, in Baia Mare nu exista magazin Orange Comunications iar modalitatile care mi le puneti voi la dispozitie sunt cu plata. Nu sunt de acord sa platesc returnarea cand am Orange Shop in oras. Mi se pare bataie de joc sa raspundeti toti cu mesaje predefinite si sa nu dati o solutie cand defapt este aceeasi firma. Nici o problema azi fac plangere la ANPC.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-03-2023 03:09 PM
Bogdan, am înțeles și îmi pare foarte rău pentru situația, dar, din păcate, nu am o altă soluție pentru că momentan aceastea sunt singurele modalități pentru returnarea echipamentelor Orange Romania Communications.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-04-2021 03:03 AM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-09-2022 11:03 AM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-01-2023 10:58 AM
aceias problema este si aici la Brasov,mai exact comuna Prejmer.Am reziliat contractul cu data de 23.11.2022 si nici pana astazi nu a venit nimeni sa ridice echipamentul(contra cost ,asa mi s-a spus de la Orange),am trimis 4 mailuri catre ei si nu imi raspunde nimeni .Am 84 de ani si nu ma pot deplasa dar sunt de acord sa achit aceasta taxa doar sa nu mai factureze dar nu am nici un raspuns ,am sunat si am asteptat 55 de minute sa imi dea un link apel taxabil,iar ieri am sunat din nou si dupa 45 de minute am renuntat.Mi se pare foarte umilitor .

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-03-2023 05:15 PM
Nu este normal ce se intampla, dar se intampla tot mai frecvent. Aveti, va rog, mare grija deoarece daca nu apareti cu echipamentele predate tare imi e ca o sa aveti o surpriza neplacuta dupa o bucata de timp. Recomand sa-i reclamati la ANCOM si ANPC pentru aceasta situatie.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-03-2023 05:38 PM
Am facut deja reclamatie la ANPC. Din call center m-a sunat un agent nesi.. care a spus ca nu am de ales sa respect contractul.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-07-2023 01:17 PM
Buna ziua,
Exact aceasi problema o am si eu la Rimnicu Sarat Buzau.
In magazinul pertener unde am depus cererea de reziliere contract mi s-a spus ca trebuie sa predau echipametele la Focsani (aprox 40Km distanta) si nici o alta optiune si nici pana la o data anume.Ulterior am inteles ca in max 5 zile trebuia sa le predau ,ceeace nu s-a intamplat si acum mi s-a mai facturat inca o luna.
Mise pare abuziv ca un echipament livrat acasa sau preluat dintr-un magazin invecinat sa fie nevoie sa se returneze cu totul si cu totul in alta parte si contra cost .
Nu mi se pare normal ca sa suport eu costurile pentru ca Telekom sau Orange sau mai stiu eu ce companie isi inchide anumite puncte de lucru (magazine)
Ce ne facem daca "sa presupunem" ca de maine Orange Romania decide ca toate aceste echipamente trebuie sa fie returnate in China la producator si trebuie sa platim 1000 de euro taxa de livrare de ex ?
Exita vre-o modalitate legala de a se recupera aceste sume percepute abuziv ( o luna de factura +cost livrare echipament)
Multumesc anticipat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-07-2023 01:28 PM
Buna, singura solutie este sa faci plangere la ANPC. Eu doar asa am resolvat: https://sesizari1.anpc.ro
