
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-11-2022 07:56 PM
Posturile grupului Pro nu mia sunt disponibile în Orange TV go?
Primesc mesajul c001 acest canal nu face parte din oferta ta
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
11-11-2022 01:46 PM - editat 11-11-2022 01:49 PM
Salut,
Revin pe subiect. Am primit acest mesaj de la aplicatii@orange.com
Salut,
A fost facuta o mica modifcare incepand cu data de 8 Noiembrie , mai exact , puteti viziona canalele PRO pe un televizor sau Smart Tv doar daca asocierea contului dvs este facuta cu un abonament TV. Canale sunt functionale in aplicatie pe telefon sau tableta.
Cu prietenie,
Mi se pare o bataie de joc atata timp cat am un contract in derulare cu serviciul Orange Tv Go inclus sa ma oblige sa-mi fac un abonamet TV la ei pentru a beneficia de toate posturile. Voi ce parere aveti? Este normal sa se modifice termetii contractuali intr-un contract in derulare? Acum am vorbit la CallCenter si nici nu pot renunta la optiunea Orange TV go pentru ca mai am perioada contractuala. Deci platesc un serviciu,care nu este pe deplin funtional cum a fost in momentul semnarii contractului.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-11-2022 08:18 PM
Salutare!
Încearcă o reinstalare a aplicației și dacă face tot așa după relogare, te sfătuiesc să le scrii la adresa aplicatii@orange.com. La mine nu sunt probleme cu funcționarea!
Succes!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-11-2022 06:33 AM
Pe telefon sau pe smart TV?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-11-2022 06:39 AM
La mine funcționează și pe telefon și pe Smart tv! Te sfătuiesc să le scrii celor de la aplicatii@orange.com ( cum am spus și mai sus), le dai numărul de telefon asociat contului, numele și prenumele și le explici ce se întâmplă. Succes!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-11-2022 10:04 PM
Dacă am Chromecast pot să folosesc aplicația pentru smart tv?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-11-2022 11:30 PM
Claudiu, cred că trebuie să ai abonament care să includă în grila și programele Pro. Eu am incercat acum și am văzut știrile sportive de la ProTV.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-11-2022 06:33 AM
Posturile Pro nu necesita abonament special. Cel puțin asa a fost timp de 2 ani în care le-am putut vedea pe Sony android TV / xiaomi android stick. Nu cred ca s-a schimbat ceva. Problema întâlnită de mine este pe aplicația de android TV începând de ieri. Pe aplicația de mobil funcționează.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
08-11-2022 08:48 AM - editat 08-11-2022 08:50 AM
Trebuia să specifici de la început pe ce device ai probleme, ca sa primești un răspuns mai bun. Da, eu am incercat de pe aplicația mobilă, pe tv am cablu.
Atunci, daca pe mobil merge, s-ar putea sa fie o problemă cu aplicația pt tv, care poate tine atât de Orange, cât și de Sony, dar și de stickul Xiaomi. Aplicația e actualizată?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-11-2022 01:36 PM
@CLAUDIU_14, s-a rezolvat situația

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-11-2022 10:24 PM
Nu, in continuare primesc mesajul c001 pt dispozitive android TV.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-11-2022 08:00 PM
Salut! Aceeasi problema o am si eu in aplicatia din tv. La programele din trustul PRO:protv ,procinema,acasa,acasa gold ;History,AXN,HBO apare eroarea C001 Nu poti urmari acest canal pentru ca nu ai o oferta orange home tv sau orange tv go activa activa.
In aplicatia din telefon imi da mesajul Acest canal nu face parte din oferta ta
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
11-11-2022 01:46 PM - editat 11-11-2022 01:49 PM
Salut,
Revin pe subiect. Am primit acest mesaj de la aplicatii@orange.com
Salut,
A fost facuta o mica modifcare incepand cu data de 8 Noiembrie , mai exact , puteti viziona canalele PRO pe un televizor sau Smart Tv doar daca asocierea contului dvs este facuta cu un abonament TV. Canale sunt functionale in aplicatie pe telefon sau tableta.
Cu prietenie,
Mi se pare o bataie de joc atata timp cat am un contract in derulare cu serviciul Orange Tv Go inclus sa ma oblige sa-mi fac un abonamet TV la ei pentru a beneficia de toate posturile. Voi ce parere aveti? Este normal sa se modifice termetii contractuali intr-un contract in derulare? Acum am vorbit la CallCenter si nici nu pot renunta la optiunea Orange TV go pentru ca mai am perioada contractuala. Deci platesc un serviciu,care nu este pe deplin funtional cum a fost in momentul semnarii contractului.
