anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata pentru nereturnarea echipamentelor

Ovidiu25
Începător

Știe cineva cît trebuie plătit pentru nereturnarea echipamentelor aflate în chirie? 

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Campion

Salut,

Internet prin fibră

Nereturnarea routerului la terminarea contractului, distrugerea, furtul sau pierdea echipamentelor sau a oricăror componente ale acestora se taxează astfel:

1000003465.jpg

"Abonament tv prin cablu

Nereturnarea, distrugerea, furtul sau pierderea echipamentelor sau a oricăror componente ale acestora se taxează astfel:În cazul distrugerii, furtului sau pierderii echipamentelor sau a oricăror componente ale acestora (inclusiv a oricărui card TV), va trebui să achiți taxa de înlocuire, conform taxelor din tabelul următor.

1000003467.jpgÎn momentul închiderii abonamentului TV prin cablu, trebuie să restitui echipamentul cu toate componentele acestuia, în starea inițială (mai puțin uzura normală), în oricare dintre magazinele Orange, în maximum 5 zile de la încetarea contractului, indiferent de motivul încetării, altfel va trebui să achiți o taxă de sancționare în valoare de 22,6 €.".

Mai multe informații găsești în pdf-ul de mai jos:

https://www.orange.ro/docs/termeni-si-conditii/pdf/2025-03/Brosura_Abonamentele_Orange_tarife_si_ser... 

Suma exacta o poți afla contactând serviciul clienți Orange prin chat (din aplicație sau browser) sau telefonic.

https://www.orange.ro/contact/ 

O zi frumoasa!

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember

 

Salutare!

Taxa diferă, în funcție de echipamentul deținut, trebuie văzut în TCG sau întrebat la Serviciu clienți.

Dă mai multe detalii, despre ce echipamente este vorba? Taxa diferă de la vreo 5 euro pentru o telecomandă, până la câteva zeci de euro pentru un receptor sau alt gen de echipament asemănător.

Mai ai un topic asemănător pe aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/echipamente-%C8%99i-set%C4%83ri/receiver-pierdut-cum-procedez/td-p/8...

Dar tot ei te vor ajuta și cu prețurile!

Îi poți contacta prin Chat Djingo  , după ora 8.00 și alegi transfer operator sau din aplicația My Orange - Altele ( cele ...

Sigur, ai și varianta telefonică la numărul 300/ 0374300300, tot după ora 8.00!

Baftă! 

 
 
 

MihaiC99
Campion

Salut,

Internet prin fibră

Nereturnarea routerului la terminarea contractului, distrugerea, furtul sau pierdea echipamentelor sau a oricăror componente ale acestora se taxează astfel:

1000003465.jpg

"Abonament tv prin cablu

Nereturnarea, distrugerea, furtul sau pierderea echipamentelor sau a oricăror componente ale acestora se taxează astfel:În cazul distrugerii, furtului sau pierderii echipamentelor sau a oricăror componente ale acestora (inclusiv a oricărui card TV), va trebui să achiți taxa de înlocuire, conform taxelor din tabelul următor.

1000003467.jpgÎn momentul închiderii abonamentului TV prin cablu, trebuie să restitui echipamentul cu toate componentele acestuia, în starea inițială (mai puțin uzura normală), în oricare dintre magazinele Orange, în maximum 5 zile de la încetarea contractului, indiferent de motivul încetării, altfel va trebui să achiți o taxă de sancționare în valoare de 22,6 €.".

Mai multe informații găsești în pdf-ul de mai jos:

https://www.orange.ro/docs/termeni-si-conditii/pdf/2025-03/Brosura_Abonamentele_Orange_tarife_si_ser... 

Suma exacta o poți afla contactând serviciul clienți Orange prin chat (din aplicație sau browser) sau telefonic.

https://www.orange.ro/contact/ 

O zi frumoasa!