Bobi, bun venit in Comunitate!!!
Chiar daca ai reinstalat aplicația, încearcă să faci și un update, după o perioadă.
DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2240716-rezolvat-probleme-aplicatia-orange-tv-go-smart-tv
Pentru că ai un Samsung, care are Tizen SO, încearcă să ștergi, din aplicația mobilă Orange TV Go, dispozitivul asociat. În Contul Meu (o iconiță cu un cap, in dreapta jos a aplicației Orange TV Go) - "dispozitive conectate" ar trebui să găsești TV-ul tău.
După ce dispozitivul a fost șters din "Dispozitive conectate", cand repornesti TV-ul, o sa ți se ceară sa te conectezi prin SMS sau Cod QR si ar trebui sa nu mai ai probleme.
DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2448409-orange-tv-go-functioneaza-smart-tv-samsung-6-series-sistem-operare-tizen
https://comunitate.orange.ro/questions/2647060-orange-tv-go-nefunctionala-smart-tv-samsung-serie-7-sistem-operare-tizen