la 17-10-2022 09:44 AM
Buna,
Am un TV Smart Toshiba pe care am instalat applicatia Orange TV Go. Ziua functioneaza foarte bine, insa seara dupa ora 19 incepe sa se vada prost (calitate foarte slaba), iar dupa 19:30 se intrerupe frecvent (apare un cerc care se invarte de cateva ori), apoi iar isi revine, dein cand in cand apare o eroare stream si ecran negru. Ma gandesc ca daca este de la mine problema aparea si ziua nu doar seara.
25-10-2022 04:51 PM - editat 25-10-2022 04:53 PM
Aseara am rezolvat misterul (nu si problema).
Am vrut sa vad ma uit la serialul Clanul de pe ProTv si bineinteles ca se intrerupea pe TV si pe Iphone, iar pe Android doar ecran negru. Am activat VPN-ul pe Romania, caci eu locuiesc in Viena (prin Windscribe) pe iphone si ghici ce? Nu s-a mai intrerupt deloc. Am procedat la fel pe Android si am reusit sa vad filmul fara intreruperi aseara. Am mai avut in trecut problema cu IP din afara Romaniei, dar atunci nu se vedea deloc. Deci locatia de unde urmaresc este de vina ca nu este din Romania ci din Viena insa nu am stiut ca asta conteaza.
O sa testez si diseara si daca va fi la fel o sa le zic celor de la suport ca nu cred ca are ceva de-a face cu aplicatia.
la 17-10-2022 10:12 AM
Vad doua probleme:
PS: consumul mai mare de internet sa stii ca e seara, cand multi se uita la Netflix/DIsney/HBO Go, etc.
la 17-10-2022 10:25 AM
Oricum schimb pe Netflix seara ca pe Orange TV Go devine enervant. Pe Netflix se vede perfect: deci partea cu conexiunea la intenet cade. Cred ca serverul Orange gafaie ca mi-au confirmat si prietenii pe care i-am rugat sa-l porneasca acelasi lucru.
17-10-2022 10:25 AM - editat 17-10-2022 10:25 AM
Dupa cum zicea si Pololica, si eu tind sa cred ca ori e serverul Orange incarcat la ora aceea, ori reteaua ta de WiFi.
Fa-ti un test de viteza si in timpul zile, si seara, cand de obicei aparea problema respectiva, si vezi ce valori scoti.
la 17-10-2022 10:28 AM
Reteaua am testat-o si e ok, mai ales ca pe Netflix nu sunt probleme. Nu inteleg de ce Orange nu face upgrade la server in functie de numarul de abonati?
la 17-10-2022 10:32 AM
Da, dupa ce am postat, am vazut si raspunsul tau. E clara problema. Nu e de la tine.
Vezi daca poti sa faci o sesizare la Orange (300, 0374 300 300 sau chat-ul Djingo), si vezi ce zic si ei. Dar da...pare sa fie serverul incarcat la ora aia.
17-10-2022 11:02 AM - editat 17-10-2022 11:02 AM
Eu mă uit în aplicație foarte mult in anumite seri și nu întâmpin probleme. Folosesc tv cu android Sony și TCL!
la 17-10-2022 11:08 AM
Atunci e posibil sa fie o problema locala... Inteleg ca si alti clienti (banuiesc ca din aceeasi zona) au aceeasi problema. Deci...nu pare sa fie ceva specific pe setup-ul lui Romeo. Dar interesant ca nu e la toata lumea.
la 17-10-2022 11:25 AM
Da, din aceeasi zona. O sa fac diseara in jur de ora 20 un filmulet si revin.
la 17-10-2022 11:37 AM
Filmuletul nu e o prioritate, din punctul meu de vedere. Adica, descrierea mi s-a parut suficient de clara.
Daca vrei tu sa faci si un filmulet, sigur, ar putea sa ajute. Dar cred ca mai bine, decat sa-ti bati capul cu asta, mai bine suni la Orange. Pentru ca problema nu e de la tine oricum. Ori e ceva zonal, ori...nu stiu. Coincidenta ar fi prea mare sa fie la toata lumea din aceeasi zona aceeasi problema si sa nu fie de la Orange.
la 17-10-2022 11:39 AM
Trebuie scris la adresa serviciul.clienti@orange.ro, iar acolo se dă titularul contului My Orange și numărul de telefon asociat. De regulă se rezolvă foarte repede. Deci nu mai pierde timpul!
17-10-2022 02:18 PM - editat 17-10-2022 02:19 PM
Am trimis mail. Va tin la curent cand primesc raspuns.
Multumesc!
la 17-10-2022 02:19 PM
Baftă!
17-10-2022 02:37 PM - editat 17-10-2022 02:41 PM
Cred că și mai bine ar fi fost să trimiți un email la aplicatii@orange.com. Din păcate, acum am realizat că e mult mai simplu așa. Adică scurtezi timpul mult mai mult! Și nu te costă nimic!
Deci trimite acolo, pentru că e mult mai bine! Îmi cer scuze că nu am făcut-o din prima! De fapt, asta am vrut să fac, dar am realizat acum că am scris altceva. Nu e greșit, dar e mult mai simplu cu aplicatii@orange.com.
la 17-10-2022 03:23 PM
In experient mea, la mailul de serviciul.clienti se raspunde foarte greu, iar la cel de aplicatii...si mai greu. Ca sa nu zic ca eu am mail trimis de vreo doi ANI la care inca nu am primit raspuns. De-aia am recomandat sa suni. Dar tu stii mai bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor