anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange TV Go se intrerupe frecvent seara

Romeo3210
Junior entuziast

Buna,

Am un TV Smart Toshiba pe care am instalat applicatia Orange TV Go. Ziua functioneaza foarte bine, insa seara dupa ora 19 incepe sa se vada prost (calitate foarte slaba), iar dupa 19:30 se intrerupe frecvent (apare un cerc care se invarte de cateva ori), apoi iar isi revine, dein cand in cand apare o eroare stream si ecran negru. Ma gandesc ca daca este de la mine problema aparea si ziua nu doar seara.

1 Soluţie acceptată‚

Romeo3210
Junior entuziast

Aseara am rezolvat misterul (nu si problema).

Am vrut sa vad ma uit la serialul Clanul de pe ProTv si bineinteles ca se intrerupea pe TV si pe Iphone, iar pe Android doar ecran negru. Am activat VPN-ul pe Romania, caci eu locuiesc in Viena (prin Windscribe) pe iphone si ghici ce? Nu s-a mai intrerupt deloc. Am procedat la fel pe Android si am reusit sa vad filmul fara intreruperi aseara. Am mai avut in trecut problema cu IP din afara Romaniei, dar atunci nu se vedea deloc. Deci locatia de unde urmaresc este de vina ca nu este din Romania ci din Viena insa nu am stiut ca asta conteaza. 

O sa testez si diseara si daca va fi la fel o sa le zic celor de la suport ca nu cred ca are ceva de-a face cu aplicatia.

 

Vizualizare soluţie în postul original

37 Răspunsuri 37

Am rectificat, cu scuzele de rigoare! O făcusem înainte deja!

 

La mine au raspuns foarte repede (sau au respectat termenul dat) de fiecare data, si am folosit atat Djingo, cat si pagina de contact (ce-i drept, nu am folosit direct mail-urile, ci doar pagina de contact).

Singurul lucru la care inca nu pot sa dau un verdict e topicul meu de Apel WiFi. Nu pot sa dau solutia intrucat, atunci vreau sa dau, se intampla ceva si nu mai functioneaza. Ma gandesc ca o fi o perioada mai aglomerata sau se intampla/se modifica pe la tehnic ceva.

DanielaH
Moderator

@Romeo3210, ai luat legătura cu colegii noștri? Care este situația?

Le-am dat mail, iar ei in loc sa raspunda la mail au sunat-o pe mama (care este titular de contract) si care nu are problema intrucat foloseste Orange TV prin satelit. Mama nu se pricepe la astea, de asta am si optat pentru antena prin satelit.

Aici gasiti un filmulet cum vad eu seara (de fapt nici nu ma mai uit ca e imposibil): https://easyupload.io/8cl55c

Mai este ceva de mentionat: am testat aseara aplicatia Orange TV Go pe iOS (iPhone 8 ) in acelasi timp cu app de pe TV si surprinzator pe Iphone nu se intrerupe si functioneaza bine. Am testat si pe un Android, dar pe acesta din urma se blureaza din cand in cand (isi pierde din calitatea video).

Problema pe TV a aparut de cand si-a facut ultimul Update TV-ul (Toshiba 49U2963DG )

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Hmm... interesant! Atunci poate e o problema cu aplicatia...

Ai cum sa vezi versiunea aplicatiei pe TV? Eventual si pe telefon. Poate ar fi util de mentionat, in caz ca e un bug, si se poate rezolva cu un update.

Client Orange

Romeo3210
Junior entuziast

iOS am 9.2 (ultima versiune de acum 2 luni)

Android am 9.2.1 (din 17.08.2022)

pentru TV revin diseara cand ajung acasa

Am atasat poza cu versiunea TV-ului.

La ora asta functioneaza perfect, fara intreruperi.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut!

Eu ziceam de versiunea aplicatiei Orange TV Go de pe TV, daca ai cum s-o iei. 🙂

Pe ce rezolutie e setat televizorul? Poti sa incerci sa-l setezi pentru test pe un 720p de exemplu si vezi daca se mai intampla? Nu zic sa-l lasi asa permanent. Zic doar sa incerci, pentru test, pentru ca daca problema e de bitrate, ar trebui sa se rezolve daca setezi rezolutia mai jos.

Viteza de net nu e grozava. Asta e clar. Dar nu pare sa fie relevanta in conditiile in care aseara aveai 48-51Mb/s si erau probleme, si azi dimineata 38-40Mb/s si nu erau. De asemenea, nu explica de ce sunt probleme si pe aplicatia de Android (telefon), si de ce nu sunt probleme pe iOS.

Deci...da. Trebuie insistat.

Client Orange

Poți să le spui aceste detalii și să ții legătura cu ei în continuare.

Baftă!

Romeo3210
Junior entuziast

am primit mail de la aplicatii@orange.com :

Salut,

Te rugam sa verifici conexiunea la internet, daca ai posibilitatea, conecteaza TV-ul prin cablu. Te rugam sa efectuezi si un test de viteza in momentul in care intampini probleme.

Cu prietenie,

Echipa Orange

 

Conexiunea o am pe cablu in TV, iar testul de viteza in TV a aratat aseara intre 48 si 51 Mbps, iar acum dimineata cand nu sunt probleme intre 38 si 40 Mbps.

Romeo3210
Junior entuziast

Sambata am fost la un prieten care are peste 300 Mbps viteza la net si i-am pus aplicatia pe un TV LG nou cu WEBOS (conectat prin cablu).

Sambata la pranz functiona perfect, insa seara pe la 8 m-a sunat sa-mi spuna ca nu se mai vede nici un canal ci doar ecran negru.

La fel s-a intamplat si la mine seara: pe nici un dispozitiv (iOS, Android si TV) nu mai functiona normal.

Concluzia mea este clara: serverul Orange nu face fata cel putin in zona in care locuiesc.

 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Da, asa pare. Trebuie transmisa informatia asta la Orange. E singurul mod in care se poate rezolva ceva. 

Client Orange

Romeo3210
Junior entuziast

pe mail am incercat, insa ei in loc sa verifice, suna (si probabil inchid tichetul).

pe my orange se pare ca nu se mai poate - atasat

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Poti incerca si din Djingo. Nu am incercat, dar e posibil sa mearga.

Client Orange

Romeo3210
Junior entuziast

Nu prea a functionat, mi-am amintit ca in India este mare sarbatoare si ma gandesc ca poate are legatura 😀