la 19-05-2025 10:47 AM
Bună ziua.Vă deranjez cu o întrebare referitor la internetul fix.Probabil nu sînt singurul care a întîmpinat această problemă.Deci:sînt un nou abonat la serviciile fixe Orange.Totul e ok înafară de o problemă.Am pe TV(LG cu webos)pe ipad,pe două tv box-uri cu Android,aplicații pentru vizualizarea IPTV,care funcționează cu vechiul abonament de internet fix de la DIGI,funcționează și cu internet mobil de la DIGI,VODAFONE și (culmea) de la ORANGE,dar nu și cu noul internet de la Orange care pleacă în casă de la GPON-ul ZTE 6600.Presupun că trebuiesc făcute setări în ZTE dar nu le știu.Mi se pare normal,ca,atît timp cît plătesc (chiar dacă parțial) închirierea ZTE-ului ,acesta trebuie să-mi dea acces la orice aplicație.Cam lungă postarea dar am vrut să fiu concis în explicarea problemei mele.Cu mulțumiri anticipate!
la 21-05-2025 02:37 PM
Și s-a rezolvat!Cu ajutorul comunității Orange(@DanielaH-mii de mulțumiri) și,bineînțeles echipei de la Tehnic!Mulțumesc mult!!!
la 19-05-2025 12:49 PM
Mircea, ne poți oferi în mesaj privat codul de abonat/ linia de Internet? Vom ruga colegii de la departamentul tehnic să verifice situația ta. Mulțumim.
la 19-05-2025 01:41 PM
Colegii au făcut niște modificări pe contul tău și ne-au confirmat că acum ar trebui să poți accesa aplicațiile dorite. Poți încerca, te rog, când ai timp? Te așteptăm să revii cu vești bune. Mulțumim.
la 19-05-2025 01:42 PM
Ok,încerc chiar acum.Revin.
la 19-05-2025 01:55 PM
Probabil chiar în acele momente cînd tehnicienii lucrau,eu dădeam un restart routerului.Dacă nu pot ajuta,măcar să-i încurc.Mea culpa.Nu funcționează.
la 21-05-2025 07:20 AM
Neata @Mircea63
Ce model de aplicatie IPTV folosesti si ce tip de lista ai? Pare a fi blocat ceva din router, o setare/restrictie pentru aplicatiile IPTV, la care sa nu ai acces pentru a dezactivarea ei.
Zi cu soare!🌞
la 21-05-2025 08:49 AM
Neața Anca07 ! Și mulțumesc pentru implicare! Da,așa cred și eu, problema e din router(GPON).Am văzut că există un firewall.Presupun că acolo e problema.Din vreme ce îmi funcționează cu orice altă sursă de internet ,pe orice device,dar cu internetul de la GPON-ul ZTE nu, logica mea zice că el e vinovatul.Tehnicul încearcă ,dar încă nimic.
la 21-05-2025 08:50 AM
@Anca07 Din grabă am uitat de @…
la 21-05-2025 02:37 PM
Și s-a rezolvat!Cu ajutorul comunității Orange(@DanielaH-mii de mulțumiri) și,bineînțeles echipei de la Tehnic!Mulțumesc mult!!!
la 21-05-2025 02:43 PM
Cu mare plăcere! Mă bucur că s-a rezolvat.
Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor