la 23-10-2022 10:07 AM
Buna ziua
Au trecut aproape 3 luni de cand m-am mutat de pe cartela pe abonament. De la aceasta mutare 2 tv LG unde era instalata aplicatia prin sms pe numarul de tel. nu mai functioneaza. Eroarea este offline eroare conexiune. Am luat legatura cu producatorul TV, cu Orange care m-a abandonat cu mesajul verificam. De atunci, 3 luni aproape tot verifica. Am mers si intr-un orange shop si surpriza nici macar nu mai puteau deschide tichet pe aceasta problema pe care nu au rezolvat-o. Precizez ca am trecut de la cartela la abonament tocmai pt. a vedea posturile romanesti intr-o locatie fara cablu. Chiar nu exista o solutie? Ecranul de logare in aplicatia de pe tv nu mai apare, am resetat tv, reinstalat aplicatie .... nimic nu da rezultat. Are cineva solutie?
la 23-10-2022 10:16 AM
Salutare!
Le scrii la adresa aplicatii@orange.com, le dai numărul de telefon asociat contului, numele și prenumele, etc și sper să se rezolve!
Baftă!
la 23-10-2022 12:03 PM
Soarece, bun venit in Comunitate!!!
Ce model de televizor ai? Ai aplicația Orange Tv Go actualizată? Ai incercat sa dezinstalezi și să reinstalezi aplicația? Semnalul de internet este suficient de puternic în avea zonă? Pe telefon merge aplicația Orange TV Go?
la 26-10-2022 07:52 PM
Buna,
Ca si la Orange la fel si in comunitatea orange...
Da situatia este de actualitate, am precizat clar ca am resetat tv, (lg), reinstalat app si dvs ma intrebati daca am facut-o?
Am primit raspuns de la orange ca au actualizat informatia de pe cont, am verificat e la fel ca in sesizare adica nu imi apare oferta din contract si anume gratuit orange tv go, pro tv si movie unlimited. Nu au actualizat nimic. Nici aplicatia nu functioneaza. Eu le-am oferit raspunsul dar degeaba. E simplu pe contul meu my orange la televiziune, la continutul meu trebuie sa apara ca in contract oferta activa cele de mai sus..... pana atunci nu se v rezolva dar nu inteleg de ce refuza orange sa analizeze si sa faca ce le cer din CONTRCAT ! Mai mult m-au inselat mintind 14 zile ca analizeaza si mai sunau din cand in cand ca mai apoi sa nu mai dea niciun semn. Stiti de ce? Pentru ca in 14 zile aveam drept de retragere din contract !!!!
la 26-10-2022 10:36 PM
Ok, scuze, nu vazusem că ai reinstalat aplicația!
Pe telefon se vede bine? Cum e semnalul la internet in zonă? Ce model de LG ai?
25-10-2022 12:06 PM - editat 25-10-2022 12:07 PM
@Soarece, mai este de actualitate situația ta? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii (cele cerute de delfinas).
la 26-10-2022 07:59 PM
Nu s-a rezolvat si nu vor sa respecte clauzele contractuale. Sau nu isi inteleg propriile contracte.
Mai am un abonament smart 15 plus 5g si la acela apare clar ca si in contract la orange tv go oferta activa tot ce e trecut in contract adiga optiunea orange tv go, + pro tv + movie unlimited, la mine pe cont desi am smart 20 plus 5g abonamentul si am prin contract acest lucru nu apare pe cont. Ce doame iarta-ma sa le mai explic ??
Eu am descoperit ca de aceea nu imi merge aplicatia pe TV.
la 26-10-2022 08:06 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor