la 22-09-2022 08:47 PM
la 22-09-2022 09:06 PM
la 22-09-2022 09:09 PM
la 22-09-2022 09:11 PM
la 23-09-2022 01:28 AM
la 29-09-2022 05:22 PM
Salut Busa!
Te sfatuiesc sa verifici de asemenea daca in contul tau MyOrange -> daca ai drepturi de administrator si daca in campul numar contact este adaugat numarul tau :
Si de asemenea iti sugerezi sa verifici cu colegii de pe serviciul clienti 300 sau pe chat daca link-uirea contului este corespunzatoare sau nu
Succes!
la 30-09-2022 10:44 AM
@Busa, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite în Comunitate?
30-09-2022 11:48 AM - editat 30-09-2022 11:49 AM
Nu am rezolvat. Am facut si factory reset TV. Am schimbat si reteaua de internet. Acest lucru mi se intampla dupa cativa ani buni de folosire a aplicatiei pe acest TV, fara probleme.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor