la 21-11-2022 05:43 PM
Dupa 14 noiembrie cind sa facut o actualizare a aplicatiei Orange TV GO dupa ce ma loghez cu numele de utilizator (sau cu adresa de Email )pe laptop merge un canal TV intre 2 ore si maxim 3 -4 ore(nu a mers niciodata 4 ore dupa 14 noiembrie) si apoi se deconecteaza si apoi trebuie sa ma loghez din nou.
la 21-11-2022 06:59 PM
Salut,
Mie unul imi suna a potential bug de soft. Ai incercat sa iei legatura cu un consultant la 300 si sa faci o sesizare in sensul asta? Daca nu, asta ar fi recomandarea mea.
De asemenea, ne poti spune cumva de unde ai descarcat aplicatia de Windows? Pe site-ul oficial nu par sa fie decat cele de mobil (iOS/Android).
la 21-11-2022 07:21 PM
In aplicatie intru de pe browser(am incercat pe 3 browsere:Chrome,Edge si Brave)): https://tvgo.orange.ro/.Nu am luat legatura cu un consultant la 300,am scris la aplicatii@orange.com unde mi-a sugerat sa intru pe iconita si sa sterg toate dispozitivele care apar acolo, apoi sa ma reloghez. Daca problema persista, sa verific daca si pe un alt dispozitiv (atat prin browser cat si prin aplicatie) intampin aceeasi situatie. Am facut cum mi-au sugerat si intimpin aceasi problema,uneori merge 2 ore si ceva ,altadata merge 3 ore si ceva si apoi se deconecteaza.Pe smart Tv pe aplicatia Orange TV GO merge ,nu se deconecteaza,pe mine ma intereseaza sa mearga pe laptop,sa nu se deconecteze dupa 2-3-4 ore.
21-11-2022 07:25 PM - editat 21-11-2022 07:53 PM
Cum se manifesta mai exact acea deconectare? Te pune sa te reloghezi?
Daca da, e posibil sa-ti expire sesiunea. E o treaba care trebuie rezolvata pe partea site-ului.
la 21-11-2022 07:46 PM
Salutare!
Dacă nu te-au ajutat cei de la aplicatii@orange.com, mă îndoiesc că o pot face cei de la 300, care este serviciu externalizat.
la 21-11-2022 10:38 PM
Da,trebuie sa ma reloghez din nou.Asta mi se întâmplă de 3-4 ori pe zi.Pina pe 14 noiembrie a mers bine,în ziua de 14 noiembrie sa făcut o actualizare noua la Orange TV GO și de atunci pe site intimpin aceasta problema,sunt deconectat după citeva ore.
la 21-11-2022 10:47 PM
Trebuie facuta sesizare la 300. Cu toate ca am impresia ca e intentionata modificarea. Ar putea sa mareasca sesiunea la 1 zi de exemplu. Saaau...daca s-ar putea face astfel incat fiecare client sa aleaga perioada de timp, cred ca ar fi ideal. Dar oricum ar fi, tot de la ei trebuie modificat.
Intre timp, poti sa salvezi datele de logare, daca vrei, astfel incat sa nu trebuiasca sa le scrii de fiecare data. Salvezi un pic de timp in felul asta.
la 22-11-2022 07:47 AM
Datele de logare sunt salvate.Aseara dupa 2 ore si 6 minute sa deconectat iar ,am sa sun la 300,dar pina nu vor face o noua actualizare la Orange TV GO nu cred ca se rezolva aceasta problema cu deconectarea dupa 2-3 ore.
la 22-11-2022 08:21 AM
Da, dar daca nu face nimeni nicio sesizare in sensul asta, nici nu se va rezolva vreodată. 🙂
la 24-11-2022 10:34 AM - editat ultima oară la 24-11-2022 11:16 AM de DanielaH
Nu mi s-a rezolvat inca problema. Am sunat la 300, am facut sesizare, mi-a zis sa spun problema pe chat si sa trimit o capura (am trimis capturi foto si videoclip la aplicatii@orange.com), apoi a luat legatura la Tehnic, a zis ca au facut citeva setari, dar tot la fel merge, nu functioneaza mult, azi de exemplu m-am logat la 7.44 si la ora 9.11 s-a deconectat. Pe Messenger mi-a scris sa notez orele logarii/ deconectarii. Intii mi-a scris browserele compatibile (Internet Explorer 9 sau 10, ultimele versiuni Chrome 28 pentru PC si Firefox 22 pentru PC, Safari 5.1.7 pentru Windows) pentru calculator la Orange TV GO, dar sunt foarte vechi si nu a mers nici unul. Am incercat pe mai multe dispozitive si laptopuri si calculator, la fel persista problema, doar 2 ore si ceva merge dupa logare si apoi se deconecteaza. Acum pe Messenger Orange mi-a zi ca problema mea a inaintat-o spre analiza la Tehnic, dar ma indoiesc ca se va rezolva. Am scris si la adresa aplicatii@orange.com dar nu mi-a mai raspuns (mi-au raspuns de 2 ori), dupa mine e o problema de soft a aplicatiei si nu cred ca se va rezolva prea curind.
la 24-11-2022 10:38 AM
Nu stiu daca cei de la Aplicatii se ocupa și de site-uri. Dar da, nu stiu daca o sa se rezolve curand. Dupa parerea mea problema e de sesiune. Și teoretic ar trebui sa se poata rezolva relativ usor. Dar depinde... Daca se vrea, si in cat timp se poate face. Momentan nu putem decat sa asteptam.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor