anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Defect modem

 
7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Bine ai venit in comunitate?

Care ar fi defectul? Ai incercat o resetare?

Daca da, si tot nu merge, ia legatura cu un consultant la 300/0374 300 300 si vezi daca se poate face ceva (sau inlocui).

Client Orange

Unde pot suna pentru a venit cineva sa facă TV sa funcționeze??? Nu este bun modemul

Salutare!

La 300 sau 0374300300, apoi 1-3-2, pentru asistență.

Succes!

Numai probleme sunt, de când a fost preluat de la Romtelecom. Nici nu avem un număr de telefon unde putem apela pentru orice defecțiune sau deranjamente??? De ce, nu afișați un număr de telefon?

Salutare!

Poți suna la 300 sau 0374300300, din orice rețea și apoi 1-3-2, pentru asistență.

Sper să reușești!

Succes!

Blue12
Senior

Numerele de contact pentru asistenta Orange sunt:

300- serviciul clienti. Am inteles ca ati fost preluata de la Romtelecom, deci sunteti client Orange Romania Communications. Apelati 300, apoi dupa ce robotul termina de vorbit apasati 2(pentru servicii preluate), 1 (pentru limba romana), 1 (pentru acest numar de telefon), 3 (pentru asistenta), 2 (pentru internet).

401- numar de asistenta premium pentru abonatii Orange. Aici puteti intra direct in legatura cu un consultant

0374300300- puteti apela acest numar din orice retea, apoi urmati instructiunile robotului.

De asemenea, puteti depune o cerere si prin email, la adresa serviciul.clienti@orange.com, dar nu uitati sa le lasati un numar de contact.

DanielaH
Moderator

@ostahiedoinita, ai luat legătura cu colegii noștri? Care este situația? S-a remediat?