anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange TV GO Deconectare de 3-4 ori pe zi

juncu63
Începător

Dupa 14 noiembrie cind sa facut o actualizare a aplicatiei Orange TV GO dupa ce ma loghez cu numele de utilizator (sau cu adresa de Email )pe laptop merge un canal TV intre 2 ore si maxim 3 -4 ore(nu a mers niciodata 4 ore dupa 14 noiembrie) si apoi se deconecteaza si apoi trebuie sa ma loghez din nou. 

Am intrat pe iconita si am sters toate dispozitivile(m-am deconectat si de pe telefon)si m-am relogat si la fel patesc.
Trebuie sa va amintesc ca pe laptop am avut Windows 10 si daca am vazut ca se deconecteaza dupa 2-3 ore am instalat Windows 11 pe laptop ,dar dupa 2 ore si citeva minute sa deconectat .
Am incercat pe alt dispozitiv,un laptop mai vechi cu Windows 10 si acolo dupa aprox.3 ore sa deconectat.
Asta mi sa intimplat dupa Update-ul de la aplicatia Orange TV GO din 14 noiembrie,pina pe 14 noiembrie nu a fost probleme cu deconectarea.
Eu sunt abonat si la Digi/RDS(doar la internet)si am cont la aplicatia Digionline acolo merge in continuu nu se deconecteaza ca la Orange.
Nu stiu care e motivul de se deconecteaza dupa 2-3 ore-maxim 4 ore,ce setari sa mai fac?
Va multumesc anticipat.
Pe mine ma intereseaza doar aplicatia de pe laptop/calculator.
10 Răspunsuri 10

arsradu
#StarMember

Salut,

Mie unul imi suna a potential bug de soft. Ai incercat sa iei legatura cu un consultant la 300 si sa faci o sesizare in sensul asta? Daca nu, asta ar fi recomandarea mea. 

De asemenea, ne poti spune cumva de unde ai descarcat aplicatia de Windows? Pe site-ul oficial nu par sa fie decat cele de mobil (iOS/Android).

Client Orange

juncu63
Începător

In aplicatie intru de pe browser(am incercat pe 3 browsere:Chrome,Edge si Brave)): https://tvgo.orange.ro/.Nu am luat legatura cu un consultant la 300,am scris la aplicatii@orange.com unde mi-a sugerat sa intru pe iconita si sa sterg toate dispozitivele care apar acolo, apoi sa ma reloghez. Daca problema persista, sa verific daca si pe un alt dispozitiv (atat prin browser cat si prin aplicatie) intampin aceeasi situatie. Am facut cum mi-au sugerat si intimpin aceasi problema,uneori merge 2 ore si ceva ,altadata merge 3 ore si ceva si apoi se deconecteaza.Pe smart Tv pe aplicatia Orange TV GO merge ,nu se deconecteaza,pe mine ma intereseaza sa mearga pe laptop,sa nu se deconecteze dupa 2-3-4 ore.

Cum se manifesta mai exact acea deconectare? Te pune sa te reloghezi?

Daca da, e posibil sa-ti expire sesiunea. E o treaba care trebuie rezolvata pe partea site-ului.

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Dacă nu te-au ajutat cei de la aplicatii@orange.com, mă îndoiesc că o pot face cei de la 300, care este serviciu externalizat.

 

Da,trebuie sa ma reloghez din nou.Asta mi se întâmplă de 3-4 ori pe zi.Pina pe 14 noiembrie a mers bine,în ziua de 14  noiembrie sa făcut o actualizare noua la Orange TV GO și de atunci pe site intimpin aceasta problema,sunt deconectat după citeva ore.

Trebuie facuta sesizare la 300. Cu toate ca am impresia ca e intentionata modificarea. Ar putea sa mareasca sesiunea la 1 zi de exemplu. Saaau...daca s-ar putea face astfel incat fiecare client sa aleaga perioada de timp, cred ca ar fi ideal. Dar oricum ar fi, tot de la ei trebuie modificat.

Intre timp, poti sa salvezi datele de logare, daca vrei, astfel incat sa nu trebuiasca sa le scrii de fiecare data. Salvezi un pic de timp in felul asta.

 

Client Orange

Datele de logare sunt salvate.Aseara dupa 2 ore si 6 minute sa deconectat iar ,am sa sun la 300,dar pina nu vor face o noua actualizare la Orange TV GO nu cred ca se rezolva aceasta problema cu deconectarea dupa 2-3 ore.

Da, dar daca nu face nimeni nicio sesizare in sensul asta, nici nu se va rezolva vreodată. 🙂

Client Orange

juncu63
Începător

Nu mi s-a rezolvat inca problema. Am sunat la 300, am facut sesizare, mi-a zis sa spun problema pe chat si sa trimit o capura (am trimis capturi foto si videoclip la aplicatii@orange.com), apoi a luat legatura la Tehnic, a zis ca au facut citeva setari, dar tot la fel merge, nu functioneaza mult, azi de exemplu m-am logat la 7.44 si la ora 9.11 s-a deconectat. Pe Messenger mi-a scris sa notez orele logarii/ deconectarii. Intii mi-a scris browserele compatibile (Internet Explorer 9 sau 10, ultimele versiuni Chrome 28 pentru PC si Firefox 22 pentru PC, Safari 5.1.7 pentru Windows) pentru calculator la Orange TV GO, dar sunt foarte vechi si  nu a mers nici unul. Am incercat pe mai multe dispozitive si laptopuri si calculator, la fel persista problema, doar 2 ore si ceva merge dupa logare si apoi se deconecteaza. Acum pe Messenger Orange mi-a zi ca  problema mea a inaintat-o spre analiza la Tehnic, dar ma indoiesc ca se va rezolva. Am scris si la adresa aplicatii@orange.com dar nu mi-a mai raspuns (mi-au raspuns de 2 ori), dupa mine e o problema de soft a aplicatiei si nu cred ca se va rezolva prea curind.

Nu stiu daca cei de la Aplicatii se ocupa și de site-uri. Dar da, nu stiu daca o sa se rezolve curand. Dupa parerea mea problema e de sesiune. Și teoretic ar trebui sa se poata rezolva relativ usor. Dar depinde... Daca se vrea, si in cat timp se poate face. Momentan nu putem decat sa asteptam.

Client Orange