la 14-12-2023 08:24 AM - editat ultima oară la 14-12-2023 08:28 AM de DanielaH
Bună, dacă am un abonament voce de 12.99 e și am achiziționat un orange tv box pentru smart tv, pot accesa conținutul canalelor tv? Eu am întrat în aplicația de pe mobil si am introdus contul asociat numărului de pe abonament iar canalele care au funcționat au fost cele gratuite iar celeilalte îmi apare ca nu fac parte din oferta mea. După un timp nu ma mai lasă să mă conenctez în aplicație îmi da eroare iar acum aștept sa ajungă comanda cu orange tv box și vreau sa știu dacă are cineva asa și funcționează.
la 14-12-2023 08:53 AM
Buna!
Fiecare abonament are anumite canale (in functie de plaja pretului platit). Pe acel Tv Box vei putea viziona ce iti permite aplicatia (in functie de abonament sau daca activezi extraoptiunea de TV Go).
Totusi, ce eroare apare? Poti pune o captura de ecran?
la 14-12-2023 08:53 AM
Buna!
Fiecare abonament are anumite canale (in functie de plaja pretului platit). Pe acel Tv Box vei putea viziona ce iti permite aplicatia (in functie de abonament sau daca activezi extraoptiunea de TV Go).
Totusi, ce eroare apare? Poti pune o captura de ecran?
la 14-12-2023 09:25 AM
la 14-12-2023 09:28 AM
la 14-12-2023 10:21 AM
Sa verifici ce canale sunt disponibile. Stiu ca sunt in jur de 90 (fara Antene parca). Poate ai canale la care te uiti si sa nu fie disponibile online.
la 14-12-2023 06:03 PM
Mulțumesc! Îmi apare o secțiune ,,canale disponibile "dar sunt puține, în jur de 20 maxim, iar restul spre exemplu antenele , protv , și ce mai este HD nu merge îmi zice ca opțiunea nu face parte din oferta ta .,dar o sa le scriu pe mail sa îmi activeze o extraoptiune .Mulțumesc mult!
la 14-12-2023 11:15 AM
Salutare!
Dacă nu ți-a venit și ți-au funcționat doar cele gratuite, trebuie să știi că ai acces la canale în funcție de oferta pe care o ai la abonamentele de voce sau ce servicii ai. Dacă ai și servicii tv pe cont, atunci ai acces la mult mai multe canale, iar dacă nu, poți să îți iei o extraopțiune. Dacă nu funcționează nici atunci, poți să ceri ajutorul la adresa aplicatii@orange.com și să ceri ajutorul la ceea ce te interesează. Trebuie doar să dai numele și prenumele și numărul de telefon asociat.
Sunt destui care au rezolvat așa , dar să sperăm că nu va fi cazul să apelezi!
Baftă!
la 14-12-2023 06:04 PM
Mulțumesc mult!
la 14-12-2023 12:58 PM
Buna!
Din ce am observat eu, Orange Tvgo este setat sa aiba initial doar acele canale gratuite. De exemplu, eu am pachet Love si TvGo nu a functionat decat cu acele canale gratuite, dar am vorbit pe Djingo cu un consultant si problema s-a rezolvat in vreo 10 minute
la 14-12-2023 06:04 PM
Mulțumesc mult!!
la 18-12-2023 07:52 AM
Am rezolvat și acea eroare de server .
La conectare în loc de email am introdus nr de telefon si parola aferenta contului apoi sa logat.
Mulțumesc tuturor!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor