anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Optiunea Maxpack nu se dezactiveaza

Haedine
Explorator

Salutare,

Am dezactivat opțiunea Maxpack din aplicația MyOrange.

Însă, se pare că după ceva timp, cererea nu mai este în procesare și opțiunea e din nou activă.

E vreun bug de la aplicație ?

Am pus și pozele (dezactivată la 21:59, reactivată la 22:00)

1 Soluţie acceptată‚

Haedine
Explorator

Dezactivarea s-a făcut într-un final cu ajutorul unui operator, prin chat.

De pe desktop, nu se putea face nimic desi opțiunea apărea clar acol; la interogarea pe chat, Django nu identifica nici o opțiune activă 😂

Vizualizare soluţie în postul original

22 Răspunsuri 22

Anonim
Neaplicabil

Prin chat atunci sau prin formularul de contact și te contactează ei.

Razvan
#StarMember

Salut! Te-ai logat in My Orange, varianta desktop? Ai putea reclama acest bug și în aplicație, direct către programatorii orange, fie din sectiunea contact fie pe pagina dezvoltatorului din magazin play. 

Haedine
Explorator

Dezactivarea s-a făcut într-un final cu ajutorul unui operator, prin chat.

De pe desktop, nu se putea face nimic desi opțiunea apărea clar acol; la interogarea pe chat, Django nu identifica nici o opțiune activă 😂

Anonim
Neaplicabil

Vezi că se poate.

Și ziceai că situația e gravă.🙂

Faci cerere pentru ceva, conform procesului/procedurii, primești confirmarea că se va respecta cererea. Ca să afli la un moment dat că nu s-a făcut nici o cerere, prin urmare ești bun de plată.

Deci da, ai dreptate, nu e nimic grav, e o situație cât se poate de normală și obișnuită.

Anonim
Neaplicabil

Ai primit confirmare că sa dezactivat?

Faptul că ceva se afla in procesare nu înseamnă în mod automat activare/dezactivare.🙂

Am primit confirmarea că s-a anulat cererea ? Și motivul pentru care s-a anulat ? Din moment ce îndeplineam toate condițiile pentru a fi aprobată.

Anonim
Neaplicabil

Tu știi răspunsul la aceste întrebări.

Însă sper că ai făcut o sesizare.