la 21-12-2022 12:22 AM
Salutare tuturor,
Am făcut o prelungire de 2 ani pe contract internet fix și televiziune, beneficiind de oferta Netflix gratuit 1 an. Menționez ca nu am număr mobil Orange.
De pe data de 14dec22 încerc sa activez oferta și din pacate nu reușesc.
În aplicația My Orange, după ce aleg nr alocat abonamentului cu cadouasul unde apare si detalii pachet 12 luni, introduc parola la cont, după cum se cere, iar jos apare ca voi primi mail cu detalii, dar când dau OK îmi spune mereu ca nu se poate efectua, sa mai încerc o data.
Am încercat si în 3 magazine Orange, sa primesc ajutor și toți m-au trimit la app MyOrange sau sa sun la serviciu clienți.
Am sunat la serviciu clienți și îmi zic sa trimit sms, doar ca nu am nr de Orange, sau sa ma duc în magazin.
Apreciez orice informație și ajutor.
Mulțumesc!
la 21-12-2022 02:37 AM
Alexy, bun venit in Comunitate!!!
De când ai această optiune? Ai mai avut cont de Netflix până acum?
Mai reincearca, poate e o problemă de sistem...
21-12-2022 05:30 AM - editat 21-12-2022 08:33 AM
Salutare!
Ai contul de Orange asociat cu numărul tău de telefon, chiar dacă este din altă rețea, adică așa cum scrie în poza atașată? Dacă nu ai așa, nu cred că-ți merge. Dar poți să-ți faci altul. Parola Orange thank you este formată din ultimele 6 cifre din CNP.
Ai detalii aici despre cum îți faci cont My Orange fără să ai telefon mobil Orange:
Dacă este așa, e simplu. Selectezi un număr de serviciu fix la prima căsuță, apoi numărul de mobil și apoi urmezi pașii.
Baftă!
la 22-12-2022 10:00 AM
@Alexy, ai reușit să activezi opțiunea Netflix?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor