anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot activa abonamentul Netflix

IANIS_1234
Junior
Salut! Mai demult am activat serviciul Netflix iar dupa l-am dezactitvat, acum nu mai pot sa il activez din My Orange si daca trimit mesaj la 3502 (Trimite SMS la 3520 de pe un abonament compatibil cu promotia. Altfel nu poti beneficia de oferta Netflix cadou.) Eu recent am dezactivat 2 abonamente din contul meu (Televizorul si internetul dar telefonul mi-a ramas) si azi am primit mesaj ca s-au dezactivat, desi in aplicatie arata ca inca sunt activate
5 Răspunsuri 5

Razvan
#StarMember
Bun venit! L-ai avut activat prin Orange sau plata cu cardul. L-ai dezactivat din contul de Netflix? Depune o sesizare prin apel la 300 sau prin mesaje la sectiunea Contact din My Oramge. Succes!

delfinas
#StarMember
IANIS_1234, bun venit in Comunitate!!! Daca doresti sa activezi acea oferta de 6 luni gratis, trebuie sa-ti "prelungești pe 24 de luni un abonament de voce sau date mobile cu valoare minimă de 15 euro (Smart 15, Smart Plus 20, Smart Plus 25 sau Net 5G 15). Promoția Netflix 6 luni cadou este disponibilă doar pentru clienții persoane fizice." DETALII: https://comunitate.orange.ro/questions/2832765-netflix-cadou-oferta-orange-love https://www.orange.ro/abonamente/

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Ai incercat și de pe un alt dispozitiv? Că au așa am pățit, iar când m-am mutat pe laptop, imediat a mers. Sper să reușești! Dacă nu, apelează la Serviciul Clienți cu încredere, pentru a cere ajutor! Baftă!

DanielaH
Moderator
Salut! În acest moment există niște probleme tehnice la activarea abonamentului Netflix din contul online și prin SMS. Colegii noștri fac toate demersurile necesare pentru remedierea incidentului într-un timp cât mai redus. Mulțumim pentru înțelegere.

DanielaH
Moderator
Situația a fost remediată. @IANIS_1234, ai reușit să activezi Netflix?