la 06-09-2025 12:08 PM - editat ultima oară la 06-09-2025 10:20 PM de delfinas
Nu exista extraoptiunea International.
la 06-09-2025 12:28 PM
Salutare!
Opțiunea poate fi activată prin contactarea serviciului clienți la numărul 300.
Ai contactat serviciul clienți la numărul 300 pentru activare și ți sa comunicat că opțiunea nu este disponibilă?
la 06-09-2025 12:33 PM
Am sunat la Orange și extraoptiunea respectiva nu exista au spus că vor introduce extraoptiunea când va fi o cerere mai mare din partea abonaților
la 06-09-2025 12:38 PM
Te referi la clienții OROC?
Clienții Orange au acces la extraoptiune.
la 06-09-2025 01:17 PM
Nu au spus că este activa pentru abonații pro sau Oroc au spus că va fi disponibila când va fi o cerere mai mare de la abonatii
la 06-09-2025 01:24 PM
Am înțeles. Personal i-aș contacta din nou și aș cere informații suplimentare. Răspunsul pare evaziv.
la 06-09-2025 03:07 PM
Eu unu m-am cam saturat de bâlbâială Orange cu abonat oro sau Oroc nu mai sunt de ancredere
la 06-09-2025 01:52 PM
Salutare!
Există, cum să nu. Apar canalele pe ecran. Eu nu o am.
Dar costă 5,5 lei. Intri din lik-ul ăsta:
https://share.google/8WVAuspQ0ctc0D4ql
la 06-09-2025 07:29 PM
Din păcate, și de această dată se confirmă confuzia: pentru clienții OROC această opțiune nu este disponibilă, nici în cont, nici prin activarea de la suportul telefonic - 300.
Doresc să aduc la cunoștința utilizatorilor din comunitate, care încearcă să ofere suport prin informațiile furnizate, faptul că opțiunile și serviciile puse la dispoziție de cele două entități (ORO și OROC) sunt, în anumite situații, semnificativ diferite. Până la finalizarea procesului de migrare completă a bazei de date a clienților OROC în sistemele ORO, vor exista discrepanțe vizibile atât la serviciile fixe (de exemplu: Opțiunea Internațional, grila TV diferită, lipsa protocolului IPv6 pentru internet), cât și la cele mobile (de exemplu: pentru OROC nu este disponibilă opțiunea eSIM). În plus, există și sisteme de gestionare a conturilor distincte.
De aceea, pentru a evita eventualele confuzii în discuțiile inițiate pe forum, ar fi util ca de la început, să fie menționate câteva detalii esențiale: dacă este vorba despre un contract ORO sau OROC și dacă serviciile sunt furnizate pe infrastructura ORO sau OROC.
Conform unor informații comunicate anterior în Comunitate de către reprezentanți Orange, migrarea clienților OROC către bazele de date ORO ar fi trebuit să înceapă la data de 21 august 2025. În acest context, ar fi deosebit de util dacă un reprezentant Orange ne-ar putea oferi o actualizare privind stadiul procesului și momentul în care vor fi distribuite noile coduri de client ORO.
la 06-09-2025 07:36 PM - editat ultima oară la 06-09-2025 10:17 PM de delfinas
Ce să anunțe Orange de migrarea abonaților Oroc in rețeaua ORO. Ei nu au fost in stare să anunțe abonații Oroc că extraoptiunea International nu au acces la ea, ei comunica numai când dau datele financiare și scumpiri de abonamente.
06-09-2025 09:54 PM - editat 06-09-2025 09:56 PM
Din câte știu , utilizatorul din acest topic este unul OROC și a reușit . Știu că așa a spus la un moment dat, că este la OROC.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor