anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu îmi merg canalele TV (canale restricționate de către operator)

Nu îmi merg canalele TV 

6 Răspunsuri 6

Scrie canale restricționate de către operator

@SingeorzanDanie: Dacă îți este afișat mesajul ”canale restricționate de către operator” și nu e o blocare temporară provocată de către proprietarii postului respectiv, înseamnă că sunt canale incluse într-un pachet pentru care trebuie să plătești în plus (sau suplimentar) pentru a fi vizionate, acestea nefăcând parte din pachetul pe care-l ai activ în acest moment. Poți detalia mai exact ce abonament ai și despre ce canal(e) este vorba? Te așteptăm cu detalii. Numai bine. 

Plătesc degeaba

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă sunt restricționate de către operator, însemnă că ai acces doar la un anumit pachet pe care l-ai plătit, iar celelalte canale sunt accesibile într-un pachet mai mare, care este mai scump. Dacă vrei acces la canale mai multe, trebuie să ceri la Serviciul clienți un pachet mai mare, cu acces la mai multe canale tv. E foarte simplu!

Succes!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Vorbim de toate canalele sau doar unele dintre ele?

Daca e vorba de toate, e posibil sa fie o problema pe cont. In cazul asta, poti folosi numerele date de Vio pentru asistenta.

Daca e vorba doar de unele dintre ele, cel mai probabil intri in cazul al doilea, cel descris de Flo, in care nu ai acces la anumite canale, pentru ca nu sunt incluse in pachetul achizitionat.

Si in acest caz, poti sa dai un tel la 300, dar daca vrei neaparat acele canale, cel mai probabil va trebui sa faci o modificare de abonament.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@SingeorzanDanie, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate. Mulțumim.