la 20-05-2022 05:03 PM
la 20-05-2022 05:55 PM
la 20-05-2022 09:05 PM
la 20-05-2022 10:00 PM
la 24-05-2022 10:50 PM
la 16-02-2023 12:50 PM
Pentru că nu este nici în interes înafara de a creste abonamentul nimic nu vad spre interesul clientului,internetul cade mai rău de când era telekom-ul beneficii nimic în plus înafara de a scumpi cu 1 euro fie recserviciu
la 16-02-2023 01:26 PM
Cand esti client al unei companii de telecomunicatii, acea companie va face cat de cat ceva ca sa tina in retea: beneficii, reduceri, promotii, ieftiniri de abonamente, concursuri etc, lucruri pe care Orange le face.
Problema este ca noi, cei care am fost pana nu demult Telekom, nu suntem chiar ai Orange-ului. Sau de fapt suntem, dar nu suntem recunoscuti. Mai mult suntem pe nicaieri decat ai Orange-ului, de aceea nu avem aceleasi beneficii pe care le au clientii de drept ai companiei. Acest lucru este o discriminare, dupa parerea mea, dar deocamdata prea multe nu se pot face in acest sens, decat sa asteptam eventuala si mult sperata unire a OROC cu Orange, care va avea loc....candva. Am si abonamente Orange, nu fost Telekom, si sunt mult mai multumit de ele decat de cele prelungite la OROC. Sunt mai multumit de tot ce ofera Orange si OROC nu, dar asta e. Am zis ca nu ma portez, ca sa nu imi pierd vechimea. Dupa eventuala fuziune a celor doua companii, sper si eu la ceva beneficii avand in vedere ca am 2 abonamente cu peste 15 de ani vechime in Telekom (vechime transferata la OROC) si unul cu vreo 7 ani vechime.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor