anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Netflix 12 luni gratuit

Florin0395
Junior

Am abonament tv și internet + 12 luni Netflix gratuit .

stiti cumva cum pot obține user și pass pentru el ?

in my orange fix nu este ,am încercat in 3 orange shop uri din Timișoara ,niciun rezultat,am intrat in legătura și cu un operator ,la fel ..

1 Soluţie acceptată‚

Web - cont my orange - servicii -oferta Netflix -activare Netflix 

Vizualizare soluţie în postul original

29 Răspunsuri 29

delfinas
#StarMember

Florin, bun venit in Comunitate!!!

Condițiile pentru a beneficia de promoția Netflix cadou:

"1. Prin SMS la 3520     

Trimite un SMS la 3520 cu textul NETFLIX    

Dacă ai beneficiat de oferta Love cu promoția Netflix 12 luni cadou, poți trimite acest mesaj de pe orice număr de voce activat pe codul de client eligibil pentru promoție.

Dacă ai beneficiat de oferta de voce cu promoția Netflix 6 luni cadou, trimite mesajul de pe numărul abonamentului de voce pe care ai beneficiat de promoția Netflix.    

După ce ai trimis SMS-ul, vei primi ca răspuns un mesaj care conține detaliile de activare a ofertei.

  Accesează linkul din mesajul primit și vei fi redirecționat către site-ul netflix.com    

Pe site-ul netflix.com poți alege dacă să beneficiezi de promoție pe un cont nou Netflix sau pe unul existent  

2. Din My Orange     

Autentifică-te în My Orange cu datele contului tău Orange pe care gestionezi codul de client care a beneficiat de promoția Netflix și asigură-te că ai drepturi de admin pe acel cont    

Accesează bannerul Netflix și vei ajunge în pagina dedicată Netflix dacă ai drepturi de admin     Selectează abonamentul marcat cu simbolul “cadou”     

Alege numărul de telefon pe care vrei să primești mesajul cu detaliile de activare a ofertei. Dacă beneficiezi de promoție pe abonamentul de voce sau date, vei primi acest mesaj chiar pe numărul cu abonamentul eligibil pentru promoție.      

Pe site-ul netflix.com alegi dacă vrei să beneficiezi de promoție pe un cont nou Netflix sau pe un cont existent."

DETALII:   INTREBARI FRECVENTE pe pagina  https://www.orange.ro/love/local?

@Florin0395: Bun venit în Comunitate. Ai Netflix de când erai la Telekom sau recent? Ai servicii "moștenite" din Telekom sau din Orange? ....pentru că ai pomenit de "MyOrange fix". Revino cu detalii. 

@delfinas: Orange nu cred că are sentimente de "Love" decât pentru abonați Orange România,  nu pentru OROC.

Dragă Orange, puțină lumină în paradis ar fi binevenită. Spre binele tuturor.....

 

Tot la INTREBARI FRECVENTE scrie:

"Dacă ești client Orange Romania Communications, poți beneficia de promoția Netflix 12 luni cadou din contul tău My Orange Fix:

  • Autentifică-te în My Orange Fix cu datele contului tău Orange pe care gestionezi codul de client care a beneficiat de promoția Netflix
  • Accesează secțiunea “Oferta Netflix” din meniu și vei ajunge în pagina dedicată Netflix
  • Selectează abonamentul marcat cu “Oferta Netflix”
  • Vei fi redirecționat către site-ul netflix.com unde poți beneficia de promoție fie pe un cont nou Netflix, fie pe un cont Netflix existent"

Cum My Orange Fix nu mai exista, cred ca se aplica ce scrie in cazul My Orange pt clientii ORO,  merita incercat. 🙂

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare! 

Normal, ar trebui să îți apară în My Orange, pe laptop/ desktop în mod automat, în partea de sus a paginii.

Cum se activează?

https://www.orange.ro/help/cum-activez-serviciul-netflix-cu-plata-pe-factura-orange-15215

Am avut această promoție disponibilă și am făcut destul de ușor activarea.

Ei plătesc în primele 12 luni serviciul și trebuie să ai grijă să îl dezactivezi, că altfel vine pe bani apoi.

Baftă!

@delfinas: Ca activare generală.... DA, însă fără ”LOVE” între OROC și client. 

Salut,

nu am avut servici telekom sau orange pana acum .

de curând am făcut abonamentul pt tv și internet ,și cele 12 luni gratuite de Netflix.

am trimis sms la 3520,mesajul nu se livrează ,iar in aplicație nu am niciunde secțiunea de Netflix. 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Nu îți apare sus, când dai click pe Sumar (din stânga), ca în poza atașată?

Nu pot vedea poza ,nu se deschide .

m-am Atașat cu ss cu ce văd eu in aplicație pe Sumar 

20F6D422-4D59-42BC-9387-AC41D2CD6FD2.png

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Încerc să retrimit.

Nu o pot deschide nici acum .

 

Florin, trebuie sa intri in versiunea web (www.orange.ro) a My Orange, nu din aplicație, ca sa vezi așa cum îi apare lui Vio.

aici sunt , dar tot nu gasesc 

Capture.PNG

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Poate în My Orange fix e altfel. Șterge emailul, că nu este nevoie. Noi nu suntem de la Orange!

In regula .

totusi ce varianta am ? Sunt pe web și nici aici nu găsesc ..