anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsa semnal tv

Narcisa37
Începător

Încă de sâmbătă nu este semnal la cablul TV prin antena ...

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember

Salut,

Ai incercat sa faci o sesizare in sensul asta la 300 sau 0374 300 300? Daca nu, iti recomand sa faci asta, intrucat s-ar putea sa fie o problema specifica. Fie pentru zona respectiva, fie pentru echipamentul tau. Trebuie verificat.

Din pacate, noi, cei de aici din Comunitate, suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci nu putem face niciun fel de verificari amanuntite. Incearca sa iei legatura cu cun consultant (eventual maine daca astazi nu reusesti sa gasesti pe nimeni), si fa o sesizare in sensul asta.

Daca esti client Orange Romania (nu Orange Romania Communications), poti incerca si chat-ul Djingo. Pentru transfer la operator, trebuie doar sa scrii "transfer operator".

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Bunâ@Narcisa!

Te sfătuiesc să suni la 300 sau 0374300300 și apoi 1-3-2, pentru deranjamente, dar să fii lângă tv.

Până atunci, te sfătuiesc să verifici cablurile, lnb-ul mufele, eventual nivelul semnalului. Dacă nu te pricepi, poate găsești pe cineva priceput.

Eu cred că poate fi antena dereglată de la intemperiile din ultima vreme și trebuie să fie reglată de cineva priceput, care poate fi din partea Orange sau nu.

Multă baftă!

 

DanielaH
Moderator

@Narcisa37, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?