anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Lipsa conexiune internet la Smart TV Samsung

Miha_Z
#StarMember
Am o problema pe care o intampin deseori atunci cand vreau sa accesez internetul pe Smart TV Samsung. Imi apare eroarea urmatoare. Care ar putea fi problema, ca urmez toate indicatiile oferite dar fara rezultat. Dupa un interval de timp isi revine singur.
1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember
Intri pe pagina de setări a routerului http://192.168.1.1, introduci username și parola specificate pe spatele routerului și la setări avansate adaugi macul tv pe care îl găsești la setările rețelei din tv. https://www.academia.edu/34550075/Manual_de_utilizare_NETIS

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Eroare de conexiune de genul ăla mi-a mai apărut și mie pe ruterul de bază de la RDS! Pe Huawei de la Orange sau Tp link nu am avut astfel de probleme!

Razvan
#StarMember
Intri pe pagina de setări a routerului http://192.168.1.1, introduci username și parola specificate pe spatele routerului și la setări avansate adaugi macul tv pe care îl găsești la setările rețelei din tv. https://www.academia.edu/34550075/Manual_de_utilizare_NETIS

Miha_Z
#StarMember
Si ce ai facut Vio cand ti-a aparut acea eroare? Pe mine m-ar interesa o rezolvare la problema pe care o intampin. Am un router de la Netis si intr-adevar internet am de la Digi.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Eu am posibilitatea de a alege sau comuta pe un alt router, adică pe un Tp link archer c2, cu două benzi ( de 2,4 și 5 ghz) și totul revine la normal, adică funcționează! Nici cu routerele Huawei de la Orange fibră nu am vreo problemă de acest gen și am vreo 6 televizoare smart, inclusiv unul Samsung!

Neaplicabil
Cand primesti eroarea aia, netul pe alte dispozitive iti merge ok? TV-ul e conectat prin…wifi?

Miha_Z
#StarMember
Da @arsradu. Ma pot conecta fara probleme la mobile, tableta... Cu televizorul am acea problema si apare la diferite intervale de timp. @Razvan voi incerca si varianta propusa de tine sa vad daca va merge.

Neaplicabil
Poate fi si un bug de soft, dar si o problema cu felul in care routerul tau aloca ip-uri device-urilor conectate. Daca ai firmware update pentru TV, incearca sa-l instalezi, in caz ca e vreun bug pe undeva. Daca alte device-uri merg in acelasi timp, si nu ti s-a intamplat niciodata sa te lase fara net pe alte dispozitive…nu stiu ce sa zic. Cel mai bine incearca si ce zicea Razvan. Personal, nu am experienta cu Smart TV-urile. Nu am asa ceva, si am folosit destul de rar in alte imprejurari. Asa ca nu prea pot sa te ajut.

Miha_Z
#StarMember
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Varianta oferita de Razvan a dat rezultate si acum am iar conexiune la internet.

Neaplicabil
Excelent! Multumim, Razvan! Cu ocazia asta am invatat si eu ceva nou. 🙂

Razvan
#StarMember
Soluția propusă Mihaelei a mai fost testată tot pe un Smart TV Samsung cu router TP link Wifi 6 de la RDS.

RafaHelper
#StarMember
@Miha Z sa ne spui daca o sa mai ai probleme in viitor, as vrea sa elimin ce ai zis initial "ca dupa un timp isi revine singur". Nu am inteles daca ai TV-ul conectat prin cablu sau prin WIFI pentru ca din imaginile puse de tine apare ca find conectat prin cablu, iar acum la final vad ca l-ai conectat la WIFI.

Miha_Z
#StarMember
@rafa.helper, TV-ul mereu l-am avut conectat la wi-fi. Nu stiu de ce la testul de conexiune arata varianta de cablu, dar asa arata mereu cand ramaneam fara conexiune la internet. Cu siguranta daca zilele urmatoare voi intampina iar probleme, voi reveni in Comunitate pentru a cere si alte pareri si sfaturi.

mariussruben89
Explorator entuziast

Salutare dragilor, 

Oare cum amar sa fac sa introduc Mac tv pe router,este router Zte cred,cel de internet boxewifi 6,cele care vin acum mai recent, îmi da eroare Cod 107,am tot încercat,sa fac, dar vad ca fara succes.

Ciudat... Deci selectezi pe TV reteaua WIFI pe care vrei sa se conecteze, ii pui parola, si iti da eroarea asta? De pe alte dispozitive poti sa te conectezi?

Client Orange