la 09-04-2023 01:07 PM
Beneficiez de TV si internet fix prin fibra de la Orange si am activata optiunea HBO Max gratuit. Astazi a venit factura fara reducerea la HBO Max, s-a schimbat ceva si nu am aflat eu?
la 24-08-2023 05:12 PM
Mulțumim mult pentru detalii. Colegii mei au programat dezactivarea începând cu următoarea data de facturare.
09-04-2023 01:50 PM - editat 09-04-2023 02:26 PM
Salut,
Cand ai activat abonamentul? Nu cumva ai avut gratuitate doar in primele 6/12 luni? Daca da, si a expirat perioada, e normal sa apara serviciul pe factura.
Pentru confirmare, poti lua legatura cu un consultant folosind una dintre metodele de contact de aici.
la 09-04-2023 02:03 PM
la 09-04-2023 02:23 PM
Exact. Cel mai probabil ai avut doar in primul an. Si cand a fost oferta cu Netflix, tot cu perioada limitata era (6/12 luni).
la 09-04-2023 02:17 PM
Salutare!
Scrie pe contract cât ai, adică 6 luni sau un an, maxim, în funcție de cum a fost oferta primită la abonare.
Deci trebuie să închizi abonamentul sau îți vine in continuare pe bani.
Ai detalii despre cum te dezabonezi aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/tv/probleme-la-factur%C4%83-cum-pot-elimina-optiunea-hbo-max/m-p/557...
Baftă!
la 11-04-2023 08:57 AM
@ovledo, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația cu factura?
la 08-08-2023 06:11 PM
la 09-08-2023 12:36 PM
Salut, @ovledo ,
Pentru dezactivarea opțiunii HBO MAX îți recomandăm să trimiți sms la numarul scurt 3508 cu textul "NU". Aceasta modalitate de dezabonare funcționează dacă abonarea a fost efectuată prin Orange. Opțiunea Orange 1 euro are legătură cu majorarea de preț aplicată abonamentelor. Sper că ți-au fost utile informațiile primite.
la 09-08-2023 05:04 PM
Buna ziua. In primul rand ar trebui sa mearga butonul, asa ati indrumat pe toata lumea sa faca, in al doilea rand nu am cum sa mai stiu cum m-am abonat, probabil de pe site-ul Orange, nu stiu alta modalitate. Abonamentul e pentru parintii mei. Numarul de pe care se trimite mesajul trebuie sa fie numarul atasat acestui cont? Daca da, e YOXO si nu pot trimite mesaj la numere speciale. Orange ca firma serioasa ar fi trebui sa anunte ca exira perioada gratuita, asa ar fi fost corect.
la 10-08-2023 10:01 AM
Salut,
Numărul de pe care se poate trimite sms-ul trebuie să aparțină contului pe care se face tarifarea pentru opțiunea HBO MAX. Referitor la imposibilitatea dezabonarii din contul My Orange, vom verifica și noi situația si revenim cu un răspuns. Putem să îți confirmăm faptul că se trimite notificare prin sms cu o săptămână înainte de expirarea promoției.
la 17-08-2023 09:52 PM
Treaba cu SMS-ul este exclusa pentru ca numarul contului e YOXO. La fel va pot confirma ca nu am fost notifcat despre expirarea promotiei, si nici nu am gasit nicaieri ca ar fi vreo promotie limitata la un an sau sase luni de zile. In mod normal, cand ti se ofera ceva, ar trebui sa ti se dea toate detaliile ofertei, nu sa afli abia dupa ce a expirat ca trebuie sa platesti urmatoarele 3 luni. Ati verificat situatia mea? Ma pot dezabona de pe site sau mai platesc o luna in plus? O seara buna.
18-08-2023 08:37 AM - editat 18-08-2023 04:00 PM
@ovledo, ne poți spune, te rog, codul de abonat pe care este facturată opțiunea HBO? O să verificăm și noi cu colegii cum o poți dezactiva. Sau o putem dezactiva noi pentru tine. Mulțumim.
la 24-08-2023 04:38 PM
Cod abonat: 0870718335
Multumesc
la 24-08-2023 05:12 PM
Mulțumim mult pentru detalii. Colegii mei au programat dezactivarea începând cu următoarea data de facturare.
la 08-10-2023 04:31 PM
Au trecut doua luni si inca platesc HBO Max, nu s-a rezolvat nimic si nici din cont nu pot dezactiva
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor