anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

HBO Max gratuitate

ovledo
Junior

Beneficiez de TV si internet fix prin fibra de la Orange si am activata optiunea HBO Max gratuit. Astazi a venit factura fara reducerea la HBO Max, s-a schimbat ceva si nu am aflat eu?

1 Soluţie acceptată‚

Mulțumim mult pentru detalii. Colegii mei au programat dezactivarea începând cu următoarea data de facturare.

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

arsradu
#StarMember

Salut,

Cand ai activat abonamentul? Nu cumva ai avut gratuitate doar in primele 6/12 luni? Daca da, si a expirat perioada, e normal sa apara serviciul pe factura.

Pentru confirmare, poti lua legatura cu un consultant folosind una dintre metodele de contact de aici.

Client Orange

Abonamentul are 1 an de zile. Pentru internetul prin fibra nu se specifica nicaieri ca oferta ar avea vreo perioada de expirare, iar cand intru in My Orange tot timpul apare pop-up ca am acces gratuit la HBO MAX

Exact. Cel mai probabil ai avut doar in primul an. Si cand a fost oferta cu Netflix, tot cu perioada limitata era (6/12 luni).

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Scrie pe contract cât ai, adică 6 luni sau un an, maxim, în funcție de cum a fost oferta primită la abonare. 

Deci trebuie să închizi abonamentul sau îți vine in continuare pe bani.

Ai detalii despre cum te dezabonezi aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/tv/probleme-la-factur%C4%83-cum-pot-elimina-optiunea-hbo-max/m-p/557...

Baftă! 

DanielaH
Moderator

@ovledo, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația cu factura?

Din aprilie au trecut 4 luni pana acum si tot nu pot dezactiva optiunea HBO MAX, iar optiunea Orange de 1 Euro ce mai e? E atat de greu sa puna niste descrieri sa priceapa toata lumea? 

Salut, @ovledo ,

 

Pentru dezactivarea opțiunii HBO MAX îți recomandăm să trimiți sms la numarul scurt 3508 cu textul "NU".  Aceasta modalitate de dezabonare funcționează dacă abonarea a fost efectuată prin Orange.  Opțiunea Orange 1 euro are legătură cu majorarea de preț aplicată abonamentelor. Sper că ți-au fost utile informațiile primite.

Buna ziua. In primul rand ar trebui sa mearga butonul, asa ati indrumat pe toata lumea sa faca, in al doilea rand nu am cum sa mai stiu cum m-am abonat, probabil de pe site-ul Orange, nu stiu alta modalitate. Abonamentul e pentru parintii mei. Numarul de pe care se trimite mesajul trebuie sa fie numarul atasat acestui cont? Daca da, e YOXO si nu pot trimite mesaj la numere speciale. Orange ca firma serioasa ar fi trebui sa anunte ca exira perioada gratuita, asa ar fi fost corect.

Salut,

 

Numărul de pe care se poate trimite sms-ul trebuie să aparțină contului pe care se face tarifarea pentru opțiunea HBO MAX. Referitor la imposibilitatea dezabonarii din contul My Orange, vom verifica și noi situația si revenim cu un răspuns. Putem să îți confirmăm faptul că se trimite notificare prin sms cu o săptămână înainte de expirarea promoției.

ovledo
Junior

Treaba cu SMS-ul este exclusa pentru ca numarul contului e YOXO. La fel va pot confirma ca nu am fost notifcat despre expirarea promotiei, si nici nu am gasit nicaieri ca ar fi vreo promotie limitata la un an sau sase luni de zile. In mod normal, cand ti se ofera ceva, ar trebui sa ti se dea toate detaliile ofertei, nu sa afli abia dupa ce a expirat ca trebuie sa platesti urmatoarele 3 luni. Ati verificat situatia mea? Ma pot dezabona de pe site sau mai platesc o luna in plus? O seara buna.

DanielaH
Moderator

@ovledo, ne poți spune, te rog, codul de abonat pe care este facturată opțiunea HBO? O să verificăm și noi cu colegii cum o poți dezactiva. Sau o putem dezactiva noi pentru tine. Mulțumim.

Cod abonat: 0870718335
Multumesc

Mulțumim mult pentru detalii. Colegii mei au programat dezactivarea începând cu următoarea data de facturare.

Au trecut doua luni si inca platesc HBO Max, nu s-a rezolvat nimic si nici din cont nu pot dezactiva