22-03-2024 08:34 AM - editat 22-03-2024 10:50 AM
Warner Bros. Discovery a anunţat oficial că HBO Max devine Max în mai multe ţări europene, printre care şi România. Schimbarea va avea loc din 21 mai.
Max vine cu o grafică nouă, cu conţinut îmbunătăţit (vor exista producţii HBO, Warner Bros., DC Universe, Discovery Channel, TLC, ID, HGTV, titluri pentru copii și chiar Eurosport) şi abonamente diferite.
În prezent HBO Max este disponibil sub forma a două abonamente standard:
Începând cu 21 mai vor exista trei tipuri de abonamente astfel:
Basic;
Standard;
Premium;
Va exista de asemenea şi o extraopţiune pentru sport, una care va oferi o acoperire a evenimentelor sportive importante, printre care turneele Grand Slam de tenis, Marile Tururi de ciclism, Cursa de 24 de ore de la Le Mans, transmisiunile Eurosport 1, Eurosport 2 și multe altele.
Din păcate nu avem informaţii legate de preţ, cert este că din 21 mai acestea vor fi diferite şi foarte probabil mărite în raport cu cele actuale.
Cât despre utilizatorii deja existenţi, aceştia îşi vor păstra profilurile actuale, preferinţele şi istoricul de vizionare. Rămâne de văzut unde vor fi încadraţi actualii utilizatori HBO Max prin extraopţiunile operatorilor tv, foarte probabil la abonamentul Standard.
Sursa articol: gadget.ro
la 22-05-2024 07:07 PM
Da, ma gandesc ca probabil asta ar presupune o modificare nu doar intre tine si Orange, dar si intre Orange si Max. Si probabil ca undeva exista reticenta la modificari.
la 22-05-2024 07:10 PM
Mai ales din partea Max care ar lua mai multi bani de la persoana fizica per abonament decat ia de la Orange.
22-05-2024 07:16 PM - editat 22-05-2024 07:20 PM
Da. La o prima vedere ai zice ca ar fi un feature benefic pentru toata lumea. Si probabil ca este. Chiar nu stiu care ar fi motivul pentru care nu s-a facut deja.
Banuiesc ca daca anulezi abonamentul de pe partea HBO si-l faci din nou, in continuare nu ai optiunea de pachet Standard, nu? Intreb doar. Incerc sa ma gandesc la o posibila solutie.
Ca idee, tu cate luni mai ai din oferta cu HBO? In sensul ca ai mai avea mult de asteptat pana sa poti trece la plata din fonduri proprii (presupunand ca vrei asta) si sa poti modifica ce vrei pe cont?
Also, aveam impresia ca doar pachetul Premium era 4K, nu? Sau...gresesc? Aveam impresia ca Standard-ul a fost dintotdeauna Full HD doar. Dar poate ma insel. Anyway, chiar si 1080p daca ar fi fost, problema cea mai mare nu e asta, e faptul ca platesti, si cu toate astea, ai si reclame. Mi se pare ca ar trebui sa fie mult mai ieftin pachetul ala, avand in vedere ca e ad-supported. Adica, nu zic free, cu toate ca, in functie de frecventa reclamelor si durata lor, ar putea sa-l puna inclusiv free, dar undeva la 2euro/luna. Mi se pare aiurea sa platesti si sa iti mai bage si reclame.
By the way, eu sunt tot pe Basic momentan (de la Standard). Bine, in aplicatie apare "Anterior Standard". Deci...nu stiu exact ce inseamna asta. E tot standard, doar ca nu va ma fi de luna viitoare? Sau este Basic, doar ca a pastrat numele pana luna viitoare?
Anyway, ideea e ca am subscrierea cu plata lunara, normala, de pe card. Nu prin Orange. Si inca nu am apucat sa ma uit la nimic. Pe de o parte sunt curios sa vad cum au integrat reclamele. Pe de alta parte...parca nu. :)) Si sper sa-mi dea Standard pana la reinnoirea subscrierii. Adica fara reclame. Dar...vedem.
la 22-05-2024 07:28 PM
Nu este benefica pentru toata lumea, este benefic doar pentru Max, faptul ca te obliga sa pleci de la provider si sa te inscrii direct la ei.
Singura solutie e sa inchizi contul si sa-ti faci altul direct la Max pe site, solutie in care pierzi Watch History, profile, Watch List, si tot ce ai setat pe cel curent pana acum. Plus ca in practica platesti de 2 ori, odata partial catre Orange pentru MaxPack pe un serviciu care nu-l mai folosesti din cauza ca nu pot sa-l folosesti cum vrei, si a doua oara catre Max pentru serviciul nou.
Nu mai am perioada contractuala, pot renunta oricand insa nu vreau sa sterg contul si sa-mi pierd ce am pe el pana acum.
Logic ar fi sa ti se dea optiunea sa faci upgrade si diferenta dintre Basic si Standard sau Premium sa se duca direct la Max si sa se ia de pe card-ul pus la upgrade.
Te inseli. HBO Max nu a avut Standard si Premium. A avut doar un singur pachet care era 4K acolo unde era continutul de asa natura si fara reclame, pachet care a fost redus la 1080 si ad-suported in "noul" Max...
la 22-05-2024 07:34 PM
Aha.... Ok. Eu am avut/am Standard. Acuma, daca s-a facut downgrade si la rezolutie, o sa vedem cum o sa arate pe un ecran de laptop. Probabil ca nu va fi foarte deranjant, cat sa necesite upgrade la pachetul mai mare. Adica, in caz ca e deja cu reclame (speram sa imi dea Standard in continuare pana la renewal), cel mai probabil o sa trec la un pachet superior. Gen noul "Standard" sau Premium. Sa vedem. Iau in calcul si rezolutia.
Revenind. Sa inteleg ca in momentul asta, contul tau de HBO are DOAR optiunea de plata prin Orange, chiar si fara sa mai fi avut din acele luni incluse?
Daca da, chiar e naspa. Practic esti blocat pe un pachet pe care nu-l vrei. Si sa stergi contul si s-o iei de la capat, e intr-adevar neplacut.
Eu aveam impresia ca odata ce ai epuizat lunile incluse (6 sau cate sunt) din oferta Orange, poti sa treci la plata normala, cu cardul, si sa alegi ce pachet vrei tu. Daca nu....atunci chiar e nasol rau.
22-05-2024 07:47 PM - editat 22-05-2024 07:49 PM
Nu sunt luni incluse, ti-am mai explicat. Nu exista notiunea de credit. Nu iti da Orange 12 luni incluse la pretul x. Pur si simplu e un serviciu revandut lunar catre tine.
Orange il cumpara de la WBD sa zicem la un 2 euro, il pune intr-un pachet impreuna cu cele de pe cablu si il vinde la 5-6 euro cat e MaxPak.
Asa cum La Colt srl vinde o paine cu 2 lei luata cu 50 de bani asa revinde si Orange un serviciu luat mai ieftin.
Si nu contul de pe Max nu are nici o optiune de plata, acolo ce se vede doar iti afiseaza plata si atat, nu poti face absolut nimic nici de pe browser Web pe PC nici de pe telefon, de nicaieri.
22-05-2024 07:58 PM - editat 22-05-2024 08:01 PM
Am inteles. Mersi frumos de explicatii. Am aflat lucruri noi. 🙂
Tot cautand o solutie, am dat peste pagina asta: https://help.max.com/ro-ro/answer/detail/000002525
Din cate inteleg eu, in cazul in care plata se face prin intermediul furnizorului de telefonie mobile sau televiziunie (in cazul asta Orange), trebuie sa iei legatura cu ei.
"Furnizor de internet, telefonie mobilă sau televiziune: intră în cont pe site-ul furnizorului, accesează Centrul de ajutor sau contactează furnizorul."
Deci, inteleg ca tot controlul in cazul asta e pe partea Orange. Dar nu zice ca nu ar fi posibil. Doar ca Orange ar trebui sa schimbe ceva pe partea lor.
Tie ce ti-au zis cand le-ai zis de chestia asta? Sau nu ai incercat?
Din cate inteleg eu, singura problema este plata. Faptul ca e platit prin/de catre Orange, in loc sa fie platit direct de tine la HBO. Deci, daca Orange ar putea sa anuleze metoda asta de plata...teoretic ai putea sa faci ce vrei cu contul tau. Daca insa Orange leaga un anumit cont de o anumita metoda de plata, si nu o poate modifica sau renunta la ea...atunci chiar e nasol.
22-05-2024 08:03 PM - editat 22-05-2024 08:04 PM
Am citit tot ce se poate citi de la ei. Da in teorie se poate prin Orange, in practica nu se poate.
Suportul tehnic te trimite la provider plus ca nu primesti suport de la cineva local ci de la cineva de pe regiunea Nordic.
Ieri cand am sunat la Orange au ridicat din umeri total nedumeriti fara sa stie absolut nimic. O sa mai stau asa maxim 2-3 saptamani sa vad poate se mai dumiresc si ei, daca nu o sa cer renuntarea la abonament la Orange.
22-05-2024 08:10 PM - editat 22-05-2024 08:15 PM
Pacat... Cred ca e doar lipsa de pregatire din partea suportului Orange. Fiind o chestie noua (cel putin asa cred), nici nu s-au lovit prea des de situatia asta. Si atunci, nici nu au cautat solutii, sau nu au implementat solutii fix pentru treaba asta.
Chiar imi pare rau ca n-ai reusit sa rezolvi. Poate pana atunci se gaseste o solutie (chiar daca hardcoded, la cererea clientului), pentru cazul asta. Pentru ca sunt destul de sigur ca vor fi asaltati de clienti cu treaba asta.
22-05-2024 08:16 PM - editat 22-05-2024 08:20 PM
Vina e la mijloc, pentru ca nici cei de la Digi, nici de la Vodafone, nu pot schimba abonamentul. Doar ca cei de la VDF primesc Standard fara reclame.
Nu si-a dat WBD nici un interes sa creeze framework pentru revanzatori pentru ca, ca de obicei de altfel, ii caracterizeaza doar lacomia dupa banii userilor nu si pentru suport sau dorintele lui.
Pentru ei calculul e simplu daca din 100 de useri macar 10% pleaca de la provider si isi fac cont direct la ei le acopera pierderile pe ailalti 90% asa ca ii doare in posterior de restul.
la 22-05-2024 08:17 PM
Da, e o mentalitate urata, dar...profitabila. Asa e.
la 23-05-2024 07:34 AM
Neata. Un mic update aici. Momentan se pare ca nu am reclame cu vechiul pachet Standard. Ma astept sa fiu transferat la Basic de la urmatoarea data de facturare dar vedem ce se mai intampla.
la 23-05-2024 09:57 PM
Pai te pastreaza pe Standard 90 de zile parca si pe urma te transfera la Basic ad-suported. Parca asa am vazut un raspuns de-al lor pe social media.
la 23-05-2024 10:27 PM
Deci pana la urma cum bagam optiunea Sport de 3 euro la un anonament Standard cu reclame facut prin Orange? Orange doarme on papuci? Trebuie sa fie o metoda!
la 24-05-2024 02:21 AM
Cri cri la Orange, cri cri la Max … ca de obicei userii raman in minus …
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor