10-01-2025 01:14 PM - editat 13-01-2025 10:38 AM
Salut,
De vreo 4 luni imaginea pe toate canalele TV devine pixelată foarte des. Problema se întâmplă numai cu cardul CI inserat. Dacă scot modulul problema dispare. Știe cineva cum pot rezolva?
Sony Bravia Android TV XR55 A83J
Multumesc
la 13-01-2025 10:37 AM
Am identificat problema. Este de la modulul card CI. Am schimbat cu un alt modul de la un TV care nu are macroblocking si imaginea este corecta (nu conteaza daca este inserata cartela sau nu in modul).
Voi cere inlocuirea modulelor defecte.
la 10-01-2025 01:43 PM
Salut,
Daca problema a apărut în urma unui update ai putea incerca un factory reset (resetare din fabrica).
10-01-2025 01:49 PM - editat 10-01-2025 01:50 PM
Am făcut mai multe factory reset. Am schimbat cabluri coaxiale, am pus TV pe direct sărind splitter-ul. Au venit tehnicieni Orange de 2 ori, au verificat semnalul și practic au ridicat din umeri.
M-am gândit și eu la asta dar nu pot să îmi dau seama dacă e de la un update de firmware al TV. Iar pe net am găsit doar o singură mențiune despre problemă dar e din 2022 iar la mine a început să se manifeste relativ recent.
la 10-01-2025 02:00 PM
Daca ai testat cu un alt tv pe aceeași configurație (același cablu/ci) și funcționează, atunci este o problema cu Sony.
Daca e în garanție îl poți trimite in service.
la 10-01-2025 03:05 PM
Salutare!
Eu am și un Sony Bravia și ci+, dar nu am problema respectivă. Posibil să fie și din tv, verifică și pe alt model. Al meu se mai blochează , dacă stau vreo 3-4 ore și nu mai fac nicio acțiune pe la el și trebuie să îi dau restart. Sunt cam dezamăgit de el!
la 10-01-2025 04:43 PM
Este într-adevăr o problemă specifică modelului Sony. Pe un Samsung nu am această problemă.
10-01-2025 05:00 PM - editat 10-01-2025 06:15 PM
Eu sunt nemulțumit de acest tv pe care am dat vreo 3500 lei acum vreo 5 ani. Și da, atunci este clar. Eu le-am scris celor de la suportul Sony și mi-au dat răspuns că trebuie să trec la următorul android, ca să nu mai am probleme . Bine asta acum vreo 3 ani ( cred). Mi-au trimis instrucțiuni cum să instalez softul și l-am instalat . Dar nu am văzut nimic în plus, adică tot s-a blocat. Te sfătuiesc și pe tine să le scrii și poate ai noroc.
https://www.sony.ro/electronics/support
Baftă!
la 10-01-2025 06:26 PM
Televizorul este inca in garantie si am facut cerere de service la Altex. Voi face si la Sony.
Multumesc pentru sfat.
la 13-01-2025 10:37 AM
Am identificat problema. Este de la modulul card CI. Am schimbat cu un alt modul de la un TV care nu are macroblocking si imaginea este corecta (nu conteaza daca este inserata cartela sau nu in modul).
Voi cere inlocuirea modulelor defecte.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor