anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

EPG nu se incarca

dancucu
Junior

Salutare,

De curând m-am abonat la serviciul tv prin fibra optica. Toate bune dar continutul din EPG nu este afisat decat daca faci o navigare prin toate canalele. Acest lucru se intampla atât pe un tv cu modul CI+ instalat dar și pe STB-ul furnizat de firmă. 
La furnizorul pe care l-am avut anterior nu m-am lovit de asta.
Ce aș putea să fac pentru remedierea acestei probleme?

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

La mine funcționează fără probleme. Nu știu ce ai putea face, dar serviciul este disponibil. Poate o rescanare te ajută. Nu știu ce să zic!

 

Am scanat si rescanat in toate felurile posibile. Ceea ce imi da de gândit este că anomalia se manifestă și pe STB și pe CI+. 
Poate primesc un răspuns de la un specialist Orange…

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Da, poți să le faci o sesizare din secțiunea Contact sau să suni la 300 pentru asistență.

DanielaH
Moderator

@dancucu, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?