[Rezolvat] Internet nefuncțional pe prepaid - 17.10.2024
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la
17-10-2024
07:54 AM
- editat ultima oară la
17-10-2024
02:45 PM
de
MihaelaA
Mai multe persoane, inclusiv eu, nu avem internetul funcțional, desi net inclus avem destul, eu de ex am optiunea cu internet nelimitat activa, insa nu se incarca nici o pagina de net, nici macar test speed.
mai e cineva in aceeasi situatie?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
17-10-2024 08:00 AM - editat 17-10-2024 08:01 AM
@Adi8: Ai vreo opțiune cu resurse de minim 5euro activată? Pentru că, ”Internet nelimitat” ca opțiune este o bonificație (din PinataParty de exemplu) pe care o poți utiliza doar cu o opțiune de minim 5euro activă pe cont. Verifică situația contului și revino cu detalii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2024 08:06 AM
Nu cred ca este cazul, am aceeasi problema cu optiune de 6 euro activa.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2024 08:11 AM
la fel... probleme...

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2024 08:13 AM
Dacă ai opțiune cu resurse activă pe cont și situația se manifestă și la alte numere Orange (abonament/prepay), încearcă o modificare manuală din setări / rețele mobile să vezi dacă e mai ok la 3G/4G(după caz). Poți lăsa o sesizare și printr-una din variantele care le consideri convenabile ție și disponibile aici: https://www.orange.ro/contact/
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2024 08:09 AM
@FLo1 citește postarea mea... se pare că e o problemă generală pe zona prepay... de-aș fi știut nu pierdeam 3 ore prin setările routerului și mutat cartela prin 2 telefoane

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2024 08:19 AM
@alterego: Posibil să fie o problemă de antenă (în zonă), fie ca moment al zilei (noaptea unele antene pot fi închise) sau de congestie. O sesizare către Orange (din MyOrange sau din formularul de contact) va clarifica situația în zonă.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2024 08:22 AM
@FLo1 ca de obicei faci presupuneri... în 3 ore am verificat tot ce ține de mine și de echipamentul din zonă... și când mai au și alții aceeași problemă doar nu-ți imaginezi că sunt toți în Brașov... și-apoi pe abonament nu am această problemă... fix acolo unde prepay.... 4 litere...
Și am făcut o postare exhaustivă cu tot ceea ce-am făcut, unde am scris că am vorbit cu toți asistenții virtuali, care mi-au sugerat să apelez la un operator între 9 și 21... am scris pe formularul de contact și aștept ora 9

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2024 08:33 AM
@alterego: Precum bine cunoști situația, Comunitatea este formată în majoritar din clienți Orange, ca tine, ca mine. Iar aceștia nu au de unde să cunoască configurația și serviciile utilizate de către fiecare client la locația care este în discuție. Dar dacă se prezintă clar detaliile și contextul situației, atunci o eventuală soluție poate fi inclusiv un răspuns care să nu fie doar ”presupunere obișnuită”.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2024 08:35 AM
@FLo1 am făcut toate aceste lucruri, iar un admin a prefera să șteargă ca să nu fie prea multe subiecte... acolo am fost destul de clar... nu e vina mea că oamenii decid dând cu zarul... mă refer la moderatorii care au preferat o postare laconică decât una mai detaliată.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2024 08:51 AM
Evident am optiune activa, de minim 5 euro, de altfel a fost activata acum 2 zile… nu scriam aici daca nu ma asiguram intai ca problema nu e doar in contul meu sau de la contul meu 🙄
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2024 08:06 AM
dacă aveam net de dimineață citeam aici și nu mai pierdeam 3 ore din viață încercând să repar jucăriile...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2024 08:07 AM
Am aceeasi problema, nu functioneaza internetul

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2024 08:26 AM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2024 08:28 AM
Doar internetul mobil nu functioneaza
