anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Daune reziliere contract Orange

tobiasjo
Începător
Orange a reziliat contractul si a facturat 390 ron (daune reziliere contract) la sfarsit de contract fara sa fiu anuntat inainte,si acum nu raspunde nimeni. Ce pot sa fac?
6 Răspunsuri 6

DanielaH
Moderator
@tobiasjo, bun venit în Comunitate! Am văzut că ai încadrat întrebarea în categoria "Internet și TV". Este vorba de un abonament de internet și TV? Tu ai cerut rezilierea contractului? În ce dată a fost închis și în ce dată expira? Ne dai, te rog, mai multe detalii ca să ne putem da seama despre ce este vorba și să te putem ajuta cu răspunsuri?

Razvan
#StarMember
Extras din contract de furnizare a serviciilor mobile Fun 10. Art 3. Dreptul de retragere și incetare a contractului 3.1. În conformitate cu prevederile art. 55 din O.U.G. nr. 111/2011 privind comunicaţiile electronice Clientul are dreptul de retragere din Actul adiţional fără a fi obligat la plata vreunor penalitaţi în termen de 14 zile de la data transmiterii prezentului document. Dreptul de retragere se poate exercita prin apel către Serviciul Relaţii Clienţi – 300 sau prin posta la adresa Gara Herastrau, nr.4, sector 2, Bucuresti. Încetarea actului adiţional va opera de la momentul la care aceasta a ajuns la cunoştinţa Orange România. 3.2. În cazul în care clientul îşi exercită dreptul de retragere din Actul adiţional încheiat prin mijloace de comunicare la distanţa, Clientul va reveni la condiţiile contractuale anterioare. 3.3. În cazul în care Clientul işi exercita dreptul de retragere din Actul adiţional conform punctului 3.1. de mai sus şi a utilizat serviciile care fac obiectul acestuia până la momentul la care operează încetarea, va fi obligat la plata acestora. 3.4. Cu excepţia situaţiei menţionate la pct. 3.1, în cazul incetarii contractului, la solicitarea Clientului persoana fizica în timpul Perioadei minime contractuale sau din cauze imputabile acestuia, Clientul va plăti despagubiri conform art.1.17 din TCG ,calculate după cum urmează: (1) In cazul achiziției unui Pachet format din echipament ( telefon, tabletă, modem etc.), și Servicii: - Valoarea Beneficiilor acordate, asa cum sunt acestea evidentiate in sectiunea de descriere a ofertei comerciale, raportat la numărul de luni executate din Perioada minimă contractuală la care se adaugă - Diferența între Valoarea Beneficiului pentru echipament și Valoarea recuperată. (2) In cazul achiziției exclusive de Abonamente de Servicii: - Valoarea Beneficiilor acordate, asa cum sunt acestea evidentiate in sectiunea de descriere a ofertei comerciale, raportat la numărul de luni executate din Perioada minimă contractuală. In situatiile de incetare a Contractului prevazute in acest articol Clientul persoana juridica va plati despagubiri egale cu valoarea abonamentului si a optiunilor aferente inmultita cu numarul de luni ramase pana la expirarea Perioadei minime contractuale. Denunțarea Contractului se produce la cel târziu la următoarea dată de facturare după expirarea preavizului de 30 de zile.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Cred că trebuie să ai o discuție cu ei, pentru că nu ințeleg cum pot să-ți rezilieze contractul așa, pur și simplu. Să nu fie vreo greșeală!

FaraUnID
Campion certificat
Neavand prea multe informatii, nu putem decat sa ne dam cu presupusul. 1. Ai beneficiat de ceva favoruri din partea operatorului in momentul incheierii contractului? 2. Abonamentul a fost reziliat inainte de termen? 3. Ai avut echipament oferit in custodie? Daca da, l-ai returnat? 4. Ai beneficiat de instalare, activare, punere in functiune a serviciului in mod gratuit?

mariuscondovici
Începător
vreau sa reziliez doua contracte.unde trebuie sa trimit crerea ca am fost invartit prin tot felul de aplicatii si nu am rezolvat nimic.nr 300 nu este alocat

DanielaH
Moderator
Salut, mariuscondovici! Bine ai venit în Comunitate! Uite aici un topic care te poate ajuta - https://comunitate.orange.ro/questions/2997637-reziliere-contract-orange