Canalulul Antena 1 nu mai functioneaza pentru abonamentul tv Orange?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-07-2024 06:54 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-07-2024 06:58 PM
Salut,
Ce se intampla mai exact? Ai incercat sa dai o rescanare de programe?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-07-2024 06:59 PM
Salutare, da am incercat de 3 ori si se intampla cateodata sa apara canalul dar fara niciun serviciu
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
29-07-2024 07:14 PM - editat 29-07-2024 07:15 PM
Mmmm...sa nu fie ceva probleme de retea. Din pacate, nu am cum sa testez in momentul asta.
Poti incerca sa lansezi o intrebare, si eventual si o sesizare (in caz ca nu e deja cunoscuta problema) catre departamentul de relatii clienti. Fie telefonic, la numerele deja cunoscute, fie prin chat-ul Djingo de aici.
Pentru a intra in legatura cu un consultant, trebuie sa scrii (in timpul programului, L-V:08:00-20:00): "transfer operator" (x2).
Vezi daca problema e cunoscuta, poate au mai raportat-o si altii si poate au o solutie. Daca nu, se poate prelua o sesizare tot de acolo.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-07-2024 07:04 PM
@Radu111: Ai încercat și pe aplicația Orange TVGo, sau doar pe TV? Cablu sau satelit?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-07-2024 07:17 PM
Da pe toate am incercat
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-07-2024 08:22 PM
Nu cred că poți accesa antena 1 din Orange tv go.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
29-07-2024 08:25 PM - editat 29-07-2024 08:26 PM
Din Orange TV go nu merge in majoritatea timpului. E vorba de drepturi de autor!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
29-07-2024 07:14 PM - editat 29-07-2024 07:16 PM
Salutare!
Dacă este vorba despre tv satelit, încearcă o rotire a lnb-ului ușor spre dreapta, mai verifică conexiunile ( mufe, cabluri, etc), eventual mai încerci o reglare a antenei, etc. De asemenea, vezi să nu ai crengi săi alte obstacole în fața antenei. Dacă nu te descurci, lași o sesizare din secțiunea Contact ( mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/?srsltid=AfmBOoqyfx96uXem8yoiULcvZ0_4NQ2Kw5MQ1qFnPv_JYxc65yTNy5Jn
Sau dacă ai pe cineva priceput, poți apela să ți se regleze din nou antena!
E valabil și dacă ai probleme la servicii de tv prin fibră. Verifică toate conexiunile, cablul, mufele și dacă tot nu descoperi, scrie la serviciul clienți din secțiunea Contact sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 punctulețe din dreapta jos)- Contract și feedback -Scrie-ne ( transfer operator).
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-07-2024 09:14 PM
Buna,
De cât timp întâmpini problema?
Poate fi o problema cu semnalul/transmisia de moment.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-07-2024 10:29 AM
@Radu111, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?