anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Canalulul Antena 1 nu mai functioneaza pentru abonamentul tv Orange?

Radu111
Junior
 
10 Răspunsuri 10

arsradu
#StarMember

Salut,

Ce se intampla mai exact? Ai incercat sa dai o rescanare de programe?

Client Orange

Salutare, da am incercat de 3 ori si se intampla cateodata sa apara canalul dar fara niciun serviciu

Mmmm...sa nu fie ceva probleme de retea. Din pacate, nu am cum sa testez in momentul asta.

Poti incerca sa lansezi o intrebare, si eventual si o sesizare (in caz ca nu e deja cunoscuta problema) catre departamentul de relatii clienti. Fie telefonic, la numerele deja cunoscute, fie prin chat-ul Djingo de aici.

Pentru a intra in legatura cu un consultant, trebuie sa scrii (in timpul programului, L-V:08:00-20:00): "transfer operator" (x2).

Vezi daca problema e cunoscuta, poate au mai raportat-o si altii si poate au o solutie. Daca nu, se poate prelua o sesizare tot de acolo.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Radu111: Ai încercat și pe aplicația Orange TVGo, sau doar pe TV? Cablu sau satelit? 

Da pe toate am incercat

Anonim
Neaplicabil

Nu cred că poți accesa antena 1 din Orange tv go.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Din Orange TV go nu merge in majoritatea timpului. E vorba de drepturi de autor!

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Dacă este vorba despre tv satelit, încearcă o rotire a lnb-ului ușor spre dreapta, mai verifică conexiunile ( mufe, cabluri, etc), eventual mai încerci o reglare a antenei, etc. De asemenea, vezi să nu ai crengi săi alte obstacole în fața antenei. Dacă nu te descurci, lași o sesizare din secțiunea Contact ( mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/?srsltid=AfmBOoqyfx96uXem8yoiULcvZ0_4NQ2Kw5MQ1qFnPv_JYxc65yTNy5Jn

Sau dacă ai pe cineva priceput, poți apela să ți se regleze din nou antena!

E valabil și dacă ai probleme la servicii de tv prin fibră. Verifică toate conexiunile, cablul, mufele și dacă tot nu descoperi, scrie la serviciul clienți din secțiunea Contact sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 punctulețe din dreapta jos)- Contract și feedback -Scrie-ne ( transfer operator).

Baftă!

Anonim
Neaplicabil

Buna,

De cât timp întâmpini problema?

Poate fi o problema cu semnalul/transmisia de moment.

DanielaH
Moderator

@Radu111, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?