la 27-10-2025 02:30 PM - editat ultima oară la 27-10-2025 03:07 PM de delfinas
Salutare ,
Știți cumva ce se întâmplă cu canalele de la trustul Antena? Mi-a apărut fara semnal de aseară și am dat căutare la canale, iar acuma nu mai apar deloc în grila. Știți cumva ce s-a întâmplat ?
la 30-10-2025 12:58 PM
Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri , s-a rezolvat după vreo 5 căutări automate in vreo 3 zile , acuma apare .
la 27-10-2025 03:00 PM
Salutare!
TV este prin fibra sau satelit? Nu am auzit sa fie vreo rearanjare a canalelor.
la 27-10-2025 03:42 PM
Salutare!
Dai o rescanare a grilei tv și vezi ce se întâmplă. La mine, pe cablu, văd că funcționează, dar poate este ceva local sau dacă ai tv satelit, poate le-au mai rearanjat sau poate s-a dereglat antena.
Eventual, dacă ai tv satelit, și nu mai prinzi anumite canale, mai faci o rearanjare foarte fină a antenei, mai verifici cablul, lnb-ul, conexiunile.
Baftă!
la 28-10-2025 10:22 AM
Salutare! Verifică conexiunea cablurilor, poate ai pierderi de semnal și de calitate. Verifică la televizor din meniu - setari - canale - cautare manuala - puterea și calitatea semnalului. Esti pe fibra optica sau pe satelit, in functie de asta poti cauta manual programele direct pe frecventa care te intereseaza.
la 29-10-2025 12:35 PM
@alex52, s-a rezolvat situația cu canalele? Te-au ajutat răspunsurile primite aici? Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 02-11-2025 02:14 PM
la 02-11-2025 05:31 PM
La fel patesc si eu de 2 zile. Antena 1 nu are semnal
la 03-11-2025 04:35 PM
salutare, de cateva zile am acceasi problema, lipsa programe trust antena ;restul canalelor funcționează perfect, am incercat aproape toate solutiile oferite de comunitate, a ramas de solicitat echipa tehnica, cablul de pe scara blocului este model mai vechi fata de cel din casa.
Aștept opinia dumneavoastră!
la 30-10-2025 12:58 PM
Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri , s-a rezolvat după vreo 5 căutări automate in vreo 3 zile , acuma apare .
la 30-10-2025 01:00 PM
Ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim pentru confirmare!
Te mai așteptăm în Comunitate.
la 03-11-2025 12:16 PM
Salut tuturor!
Într-adevăr, în acest moment canalele Antena Group sunt indisponibile din cauza unei avarii tehnice. Colegii noștri lucrează pentru a remedia situația cât mai curand.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 04-11-2025 03:10 PM
Salut tuturor!
Au fost identificate anumite dificultăți tehnice în recepționarea unor canale TV. Dacă vă aflați în această situație, colegii noștri recomandă repornirea decodorului sau rescanarea grilei TV în cazul cardurilor CI+. Pașii compleți pentru rescanarea grilei TV sunt disponibili pe www.orange.ro/rescanare
Mulțumim.
la 04-11-2025 09:45 PM
Eu am CI+ și în seara asta, când am pornit TV-ul, mi-a apărut un mesaj că grila a fost actualizată.
Pe 911 am Antena 1 HD, pe 912 Antena Stars HD, pe 913 Antena 3 HD, pe 914 Happy Channel HD și pe 915 ZU TV HD.
Dar în același timp Antena 1 HD e și pe 02, Antena Stars HD pe 04, Happy Channel HD pe 05, Antena 3 HD pe 101 și ZU TV HD pe 701.
la 05-11-2025 07:15 AM
Dai rescanare grilă și vezi ce se întâmplă.
la 05-11-2025 03:56 PM
Am si eu aceiași problemă cu antenele pe un televizor . Am un Samsung care functioneaza,si un LG care nu vrea .Amândouă au card CI+
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor