anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Astăzi m-am trezit cu Netflixul activat pe telefon

Iulian_00
Începător
Buna ziua astăzi m-am trezit cu netflixul activat pe telefon, cum este posibil așa ceva? Mi-a venit și factura.
2 Răspunsuri 2

Pololică
#StarMember
Numarul tau este asociat in contul altei persoane? Eu am 3 numere (sunt administratorul contului, ceilalti sunt doar utilizatori si drepturile sunt limitate la numerele fiecaruia) si pot "desemna" pe ce numar sa mi se factureze netflixul sau sa atribui o reincarcare cu plata la factura (evident, va trebui sa mi se confirme codul de primit prin SMS, dar e partea a doua).

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Ia vezi in My Orange, versiunea desktop, dacă este activat și poți să-l dezactivezi de acolo. Ai detalii aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-dezactiva-plata-abonamentului-netflix-cu-plata-pe-factura-orange-15209 Baftă!