la 30-01-2025 05:47 PM
De cateva zile am doar 8 canale TV desi abonamentul este platit la zi si in grila am foarte programe. Problema asta o am doar la televizorul care are receiver la cel care este pe cablu sunt toate canelele.
la 30-01-2025 06:15 PM
Salutare!
Ai dat o scanare totală a grilei de canale tv?
Dacă nu, te-aș ruga să o faci.
Baftă!
la 30-01-2025 06:17 PM
Salut, da am dat si tot 8 canale am.
la 30-01-2025 06:46 PM
Atunci verifică toate conexiunile din nou, mufele, tot ce trebuie și dacă tot nu se rezolvă, scrie-le din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Baftă multă!
30-01-2025 06:24 PM - editat 30-01-2025 06:31 PM
Buna @Gabriel21
Ar trebui sa faci cateva verificari uzuale in astfel de cazuri:
Daca problema persisita si dupa acesti pasi, recomandarea mea este sa intri in legatura cu un consultant Orange, prin una dintre metodele de mai jos:
Seara faina!🌙
la 30-01-2025 06:49 PM
Salut,
Ce model de receiver ai?
Nu ai posibilitatea resetării acestuia la setările din fabrică?
la 30-01-2025 08:20 PM
Salutare!
Ca regula generala: nu platesti abonamentul, se taie serviciile (nu sunt jumatati de masura: ori, ori).
Legat de problema: poti detalia putin mai mult ce reviever ai (model)? Daca pui cablul direct in televizor si dai scanare, ce receptionezi?
Inteleg ca reciever=aparat legat printr-un cablu la tv, nu CI+.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor