anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am doar 8 canale pe receiver de cateva zile. De ce?

Gabriel21
Vizitator

De cateva zile am doar 8 canale TV desi abonamentul este platit la zi si in grila am foarte programe. Problema asta o am doar la televizorul care are receiver la cel care este pe cablu sunt toate canelele.

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Ai dat o scanare totală a grilei de canale tv?

Dacă nu, te-aș ruga să o faci.

Baftă!

Salut, da am dat si tot 8 canale am.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Atunci verifică toate conexiunile din nou, mufele, tot ce trebuie și dacă tot nu se rezolvă, scrie-le din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.

Baftă multă!

Anca07
#StarMember

Buna @Gabriel21 

Ar trebui sa faci cateva verificari uzuale in astfel de cazuri:

  • repornirea receiverului - il poti scoate 5min din priza, si ulterior sa il reconectezi
  • dupa primul pas, as recomanda sa faci si o rescanare a programelor

Daca problema persisita si dupa acesti pasi, recomandarea mea este sa intri in legatura cu un consultant Orange, prin una dintre metodele de mai jos:

    • 300 (din reteaua Orange) – apel gratuit.
    • 0374 300 300 (din alte retele).
    • Djingo 

Seara faina!🌙

 

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Ce model de receiver ai?

Nu ai posibilitatea resetării acestuia la setările din fabrică?

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ca regula generala: nu platesti abonamentul, se taie serviciile (nu sunt jumatati de masura: ori, ori).

Legat de problema: poti detalia putin mai mult ce reviever ai (model)? Daca pui cablul direct in televizor si dai scanare, ce receptionezi?

Inteleg ca reciever=aparat legat printr-un cablu la tv, nu CI+.