Am doar 8 canale pe receiver de cateva zile. De ce?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2025 05:47 PM
De cateva zile am doar 8 canale TV desi abonamentul este platit la zi si in grila am foarte programe. Problema asta o am doar la televizorul care are receiver la cel care este pe cablu sunt toate canelele.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2025 06:15 PM
Salutare!
Ai dat o scanare totală a grilei de canale tv?
Dacă nu, te-aș ruga să o faci.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2025 06:17 PM
Salut, da am dat si tot 8 canale am.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
30-01-2025 06:46 PM - editat 31-01-2025 06:33 AM
Atunci verifică toate conexiunile din nou, mufele, tot ce trebuie și dacă tot nu se rezolvă, scrie-le din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Verifică și să nu ai probleme cu receptorul și factura să fie plătită la zi.
Baftă multă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
30-01-2025 06:24 PM - editat 30-01-2025 06:31 PM
Buna @Gabriel21
Ar trebui sa faci cateva verificari uzuale in astfel de cazuri:
- repornirea receiverului - il poti scoate 5min din priza, si ulterior sa il reconectezi
- dupa primul pas, as recomanda sa faci si o rescanare a programelor
Daca problema persisita si dupa acesti pasi, recomandarea mea este sa intri in legatura cu un consultant Orange, prin una dintre metodele de mai jos:
- 300 (din reteaua Orange) – apel gratuit.
- 0374 300 300 (din alte retele).
- Djingo
Seara faina!🌙
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2025 06:49 PM
Salut,
Ce model de receiver ai?
Nu ai posibilitatea resetării acestuia la setările din fabrică?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 30-01-2025 08:20 PM
Salutare!
Ca regula generala: nu platesti abonamentul, se taie serviciile (nu sunt jumatati de masura: ori, ori).
Legat de problema: poti detalia putin mai mult ce reviever ai (model)? Daca pui cablul direct in televizor si dai scanare, ce receptionezi?
Inteleg ca reciever=aparat legat printr-un cablu la tv, nu CI+.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-02-2025 10:39 AM
@Gabriel21, s-a rezolvat situația cu canalele? Te-au ajutat răspunsurile primite mai sus?
