la 17-01-2025 04:00 PM
Din păcate trebuie sa spun: RUȘINE ORANGE! Pe scurt: am semnalat lipsa semnalului tv și internet de miercuri 15.01.2025. A venit un nene și a constatat că defecțiunea este dincolo de blocul nostru, undeva pe magistrală (ce e drept, lângă noi sunt două șantiere în lucru). Probabil în unul dintre ele, Dorel a agățat magistrala. Data limită pentru remedierea problemei a expirat (17.01.2015 ora 14.00) și problema persistă. Astăzi este vineri....sâmbătă și duminică probabil pauză, așa că poate pe săptămâna viitoare va reveni semnalul. Cum e posibil să lași atâția abonați în "beznă" atâtea zile ?!?
la 17-01-2025 04:15 PM
Salut, Alexandru! Bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Putem ruga și noi colegii să verifice statusul ei. Ai cumva un număr de sesizare? Sau ne poți trimite codul de abonat în mesaj privat.
la 17-01-2025 06:12 PM
Mi s-a cerut printr-un mail, numărul sesizării pentru o re-verificare, dar nu se poate trimite nimic la adresa respectivă: notificari@mail.comunitate.orange.ro
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor