la 26-06-2023 11:11 PM
Salut,
Dupa schimbare pe noul satelit am probleme cu receptia mai multor programe pe 3 tv-uri ( 2x LG Oled 2021-2022 si Sony cu Android). De exemplu pe Nat Geo HD nu am sunet ci doar imagine, iar Nat Geo Wild nici imagine si nici sunet. In toate cazurile apare bara cu mesajul ,,Acces conditional Viaccess" urmat de Program codificat.
Daca sun la 300 iar incepe cu scoateti cardul -> bagati cardul, dati reset etc.
Eu personal cred ca problema este din CI+ care ar trebui actualizate pentru noul satelit...exact cum sa facut si cu receptoarele.
Ma poate ajuta careva cu un nr direct de la tehnic sau o adresa de mail de la Orange tehnic ?...sigur sunt mai multi cu aceasta problema.
Multumesc
la 27-06-2023 05:44 AM
Salutare!
Din păcate, la Tehnic nu poți avea acces direct, dar poți suna la asistență și te pun ei în legătură cu cei de la Tehnic. Trebuie să suni la 300/0374300300, apoi să formezi 1-3-2 pentru asistență, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP. Acolo le explici detaliat problema și sper să rezolvi.
Dacă nu, le scrii din secțiunea Contact, mai jos, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj":
https://www.orange.ro/contact/
Sper să reușești!
Baftă!
la 28-06-2023 11:56 AM
@atlantistm, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 09-09-2023 12:12 PM
Da, am luat legatura, au venit si la domiciliu dar nu au rezolvat nimic. Eu am zis de la bun inceput ca problema asta tine strict de decodarea CI+cam.
In acest moment am aceeasi problema, drept urmare am inceput cautarea altui furnizor de servicii TV.
Multumesc
la 11-09-2023 03:12 PM
Situatia e la toti cei care au CAM module, asa ca nu esti singurul.
la 12-10-2023 09:12 PM
Revin din nou cu aceasta problema a celor care au CI+ pentru antena satelit.
Chiar nu intereseaza pe nimeni ?? E asa de greu din punct de vedere tehnic sa se actualizeze aceste CI+ cam-uri ?
Sunt curios cum sa inchis reclamatia mea la 300 cand tehnicienii pleaca de la mine cu problema nerezolvata
la 21-10-2023 08:22 AM
Problema este cunoscuta de catre cei de la tehnic, dar nu fac nimic. Eu am rezolvat altfel: m-am mutat la Digi cablu.
la 17-11-2023 11:17 PM
Dupa modificarile din grila de satelit a mai ramas doar problema cu ,,Acces conditional Viaccess" doar pe Nat Geo Wild.
la 25-12-2023 12:07 PM
Am 4 carduri CI+, doar primul functioneaza, la restul apare mesajul ”nu ai acces la program”.
Am sunat de multe ori la orange, au resetat ceva si acelasi mesaj apare.
In schimb, orange nu uita sa imi factureze 4 carduri, desi de mai bine de 1 an de zile eu pot accesa programele pe 1 tv.
Nu sunt in Romania, singura solutie este efectiv sa renunt la orange, nu mai am niciun motiv sa donez bani pentru un serviciu care nu functioneaza.
Cei de la tehnic am impresia ca sunt luati de pe bancile scolii, habar nu au cum sa rezolve, doar iti spun sa ai rabdare,,, CATA rabadare? 1 an de zile platit abonament degeaba, cat sa mai astepti????
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor