Schimbare numar telefon din datele contului Orange
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-04-2025 09:54 AM
Buna ziua am incercat sa schimb numarul de telefon din cont . Mi s-a solicitat trimiterea unui sms fara text la 599 de pe numarul de telefon nou ( pe care vreau sa-l introduc in cont). Am primit un sms cu un cod format din 5 (cinci) cifre care trebuia introdus in fereastra aparuta la solicitarea schimbarii numarului de telefon din cont. In fereastra aparuta trebuia introdus un cod din 6 (sase) cifre !?!?!. Atasez mai jos doua imagini. Multumesc frumos.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-04-2025 10:03 AM
Buna,
Incearca sa reiei procesul de schimbare a numărului.
Daca tot nu funcționează folosește metoda de schimbare a numărului din aplicația my Orange: altele - setări - date personale
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-04-2025 10:55 AM
Buna. Am uitat sa specific ca am folosit metoda din My Orange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-04-2025 10:58 AM
Buna. Am incercat inca o data, dar am primit din nou un cod pe sms din 5 cifre si pentru schimbare solicita cod de 6 cifre. O zi buna.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
13-04-2025 10:59 AM - editat 13-04-2025 11:01 AM
Încearcă din aplicația mobilă my Orange.
In cazul schimbării prin my Orange browser poate fi o eroare tehnica temporara.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-04-2025 12:56 PM
Dacă vrei să modifici numărul de pe cont și nu funcționează, atunci tot trebuie să iei legătura cu ei prin una dintre variantele pe care le ai la îndemână.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
13-04-2025 01:56 PM - editat 13-04-2025 01:56 PM
@ova1313: Codul din SMS este pentru "administrarea unui număr adăugat contului MyOrange". Codul pentru schimbarea numărului are alte condiții și format, de altfel exact cum ai sesizat. Dar pentru mai multă siguranță, încearcă într-un Orange Shop.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-04-2025 03:16 PM
Din contul my Orange varianta browser primesc același cod de 5 cifre in loc de 6. Este o eroare tehnica generala.
In aplicația mobilă my Orange numărul se poate schimba fara probleme (am testat).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-04-2025 10:06 AM
@ova1313, ai reușit să schimbi numărul de telefon?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-04-2025 10:42 AM
Bună ziua,
Am observat că SMS-urile primite de la numărul 599, care conțin coduri de confirmare, sunt formate din 5 cifre în loc de 6, cum ar trebui în mod obișnuit. Aș dori să știu dacă este o problemă cunoscută și dacă se lucrează la remedierea acesteia.In caz contrar pot face o sesizare.
In aplicația my Orange nu sunt probleme.
Mulțumesc!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-04-2025 11:49 AM
Vom verifica și noi cu colegii de la My Orange. Nu este necesar să faci o altă sesizare pe un alt canal.
Mulțumim.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-04-2025 04:24 PM
Colegii ne-au confirmat că situația este cunoscută și că lucrează la remedierea ei.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-04-2025 04:25 PM
@ova1313, ai încercat și din aplicația mobilă?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-04-2025 07:59 AM
Buna dimineata. Am incercat si din aplicatia mobila My Orange si la fel prin SMS primesc un cod de 5 cifre pe care trebuie sa-l introduc intr-un loc unde e nevoie de 6 cifre. O zi buna.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-04-2025 10:20 AM
Este posibil ca, în cazul tău, codurile să vină tot de la 599 atunci când schimbi numărul din aplicația mobilă.
În cazul meu, codul este trimis de Orange atunci când fac schimbarea numărului în aplicație.
O zi frumoasa!
