anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Trecere de la Pre Pay la abonament

VladCVG
Vizitator

Buna ziua!
Întâmpin o problemă: vreau „să trec” la abonament, de pe o cartelă Pre Pay, dar în momentul în care introduc nr de telefon pentru care doresc această schimbare, îmi apare mesajul „Numărul introdus nu este eligibil pentru acest tip de tranzacție. Te rugăm să introduci un alt număr”.

A mai pățit cineva? Cum s-a rezolvat problema?

1 Soluţie acceptată‚

VladCVG
Vizitator

Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri! Am rezolvat problema după un telefon în call-center. Problema era faptul că respectiva cartelă Pre Pay, fiind mai puțin utilizată, am uitat să o și reîncarc. După ce am reîncărcat-o cu suma minimă, a devenit activă și am putut face trecerea la abonament.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Pololică
#StarMember

Salutare!

De cand ai numarul de prepay si ce abonament doresti sa contratezi? Din cate stiu, trecerea de la prepay la abonament necesita o vechime minima (3 sau 6 luni) pe prepay. Daca ai luat o cartela in utlimile 2 luni, s-ar putea de aici sa fie problema.

Varianta (in cazul in care numarul este prea nou si nu l-ai folosit cine stie ce) este sa faci abonament pe numar nou si sa-l tragi pe dreapta pe cel existent.

Eu am trecut pe abonament un prepay care avea 10 zile vechime, și am trecut pe un smart 15 la 7,5 euro.

 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Dacă nu poți , din diverse motive, să o faci online, atunci mergi la un magazin Orange și rezolvi relativ repede problema. 

Baftă!

VladCVG
Vizitator

Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri! Am rezolvat problema după un telefon în call-center. Problema era faptul că respectiva cartelă Pre Pay, fiind mai puțin utilizată, am uitat să o și reîncarc. După ce am reîncărcat-o cu suma minimă, a devenit activă și am putut face trecerea la abonament.

@VladCVG, bun venit în Comunitate!

Ne bucurăm că ai rezolvat și îți mulțumim că ai revenit cu confirmarea.

Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori aflați în aceeași situație.

Te mai așteptăm.