la 11-04-2025 10:37 AM - editat ultima oară la 17-04-2025 09:11 AM de DanielaH
Salut, nu pot fi contactat din nicio rețea după ce mi-am portat numarul de telefon din Vodafone la Orange, nici sms-uri nu pot primi..
la 11-04-2025 10:44 AM
Salut!
În acest moment există o problemă tehnică care afectează numerele portate. Colegii noștri deja lucrează pentru a remedia situatia cât mai curand posibil.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 11-04-2025 05:39 PM
Am aceeași problemă. Când considerați ca se va rezolva situația?
la 11-04-2025 05:45 PM
Din păcate nu avem un termen estimativ de rezolvare, dar te asigur că departamentul nostru tehnic face toate eforturile pentru remedierea în timp cât mai redus.
la 12-04-2025 08:15 AM
Au trecut 24 ore fara nici o rezolvare. Credeti ca pana la Paste se rezolva? Deja e bataie de joc….
la 12-04-2025 10:05 AM
Salut @BogdanMomita,
Trebuie sa intelegi faptul ca unele incidente nu se pot rezolva in 24 ore... Pe langa asta, trebuie sa tii cont ca suntem oameni ci nu roboti, unde poate dura si mai mult, totul tinand cont de cat de repede se poate remedia incidentul!
Gabubu
la 12-04-2025 04:45 PM
Salutare Gabubu,
iti inteleg punctul de vedere dar pozitia orange lasa de dorit.
1. Nu s-au anuntat persoanele de problema
2. Depind de telefon si de apelurile care le primesc,nu ma intereseaza de roboti si altele.
ziua de ieri mi a creeat foarte multe probleme .Macar redirectionarea daca ar fi functionat, dar nici aia. Nimeni nu stie nimic e o nebuloasa totala si tot ce auzi e ca se lucreaza la asta, dar chiar se lucreaza?
exercitiu de imaginatie pentru tine : cineva drag tie are un accident de masina si tu esti persoana de contact in caz de ceva. Nu suna telefonul….. fain nu?
In fine, inteleg pana intr-un punct. Sunt peste 30h de la incident si nimeni nu spune nimic, doar va aparati intre voi. Nu e ok.
la 12-04-2025 07:11 PM
Acesta este răspunsul primit astăzi de la Orange:
Multumesc mult , problema de fapt este de la portare, nu s a facut complet si a ramas ceva o setare neprocesata.Colegii stiu de situatie si ne au comunicat ca au deschis un incident general pe care il vor remedia in cel mai scurt timp.Imi cer scuze pentru neplaceri.Am transmis si situatia contului tau si vor corecta cererea de portare si vei putea primi apoi apeluri.Multumesc pentru rabdare si intelegere si sa ne scrii cand mai ai nevoie de ajutor.O zi frumoasa!
Înțeleg ca e problema des întâlnită. Sper sa se găsească o rezolvare. Din căutările pe forumuri am văzut ca e posibil sa fie de la reteaua donatoare - vodafone- și nu de la Orange. Oricum ar fi am speranța că nu am pierdut numarul
la 11-04-2025 06:57 PM
Pai bun si vine weekend si ….
defapt parese ca nu intereseaza pe nimeni de problema ca nu se poate sa dureze 12 ore si sa nu se rezolve nimic. Am facut sesizare la ANCOM si ANPC …. Pe langa faptul ca daca suni astepti 30 min sa fii preluat de un consultant ti se mai spune ca e normal ca in primele 24 ore de la portare sa nu poti fi sunat… bravo….. felicitari. Reziliez ca nu stau pe banii si timpul meu sa ma rog de voi.
la 14-04-2025 01:38 PM
Draga Orange eu de 5 zile nu pot fi contactata pe voce si sms. Mai ai si tupeul sa imi stergi mesajul. Ai idee cate neplaceri creezi? Nu poti folosi o aplicatie cu autentificare, nu poti confirma o plata , o programare la doctor. Nu poti fi contactat sub nicio forma in caz de urgenta. Rusine Orange! Din momentul in care am bagat cartela orange a inceput calvarul. Nu am fost notificata de problema, ba mai mult atitudinea din call center e jalnica si primesc raspunsuri de genu: va vom contacta noi. Cum, daca nu pot fi sunata si nu primesc mesajele. Credeam ca vodafone e slaba dar aparent orange e si mai rau. Regret ca am portat numarul la voi. Astept o amenda suficient de mare incat sa nu va mai bateti joc de clienti in halul acesta!
la 15-04-2025 03:12 PM
ziua 5 .... bataia de joc la adresa utilizatorilor continuua....
Este de neconceput asa ceva.... Abia astept sa vad rezolutiile de la ANCOM si ANPC.
Suni la 300 sau vb pe chat....se lucreaza.... CE??? ca de 5 zile am problema asta si pe nimeni nu intereseaza
la 11-04-2025 01:13 PM
de la ora 9:15 pana la 13:15 nu s-a remediat nimic.....
Pai ce facem? Stam si asteptam sa emiteti factura de servicii? Nu se poate asa ceva....
la 11-04-2025 08:55 PM
Eu nu am întâmpinat nici o problema, sunt de 5 ani portat în Orange
la 12-04-2025 08:24 AM
Ceva lucrează colegii de la tehnic. Dacă acum 2 zile când m-am portat mai primeam ceva apeluri, de ieri nu mia primesc nimic. Se supara lumea, apare ca și când i-am blocat. Ma duc azi la ei
la 13-04-2025 11:12 AM
S-a mai confruntat cineva cu problema in care nu se primesc mesaje si apeluri dar se pot efectua apeluri sau mesaje?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor