la 25-09-2024 01:46 PM
Salutare si bine m-ati gasit!
Astazi am sa scriu un review asupra unui serviciu pe care nu-l avusesem pana acum, si anume Yoxo. Am decis sa testez modul de lucru al serviciului, nu reteaua intrucat aveam nevoie de informatii privind modul de modul lui de lucru.
Mergand pe premisa ca incercarea moarte n-are, dar si faptul ca 69 de lei nu sunt o avere, am decis sa vad cum se descurca (dar si cum ma descurc si eu la randul meu).
Ca o completare a notei introductive, voi face cateva precizari:
Am scris acest disclaimer intrucat s-ar putea specula asupra obiectivitatii testarilor.
Acestea fiind zise, zic ca incepem cu inceputul:
Comanda si activarea cartelei:
Am comandat cartela intr-o zi de vineri si mi-a sosit marti, zi in care am si activat cartela. Procedura zic ca a fost simpla: scanat codul de bare aflat pe pachetul (cartonul) cartelei si un restart la telefon au facut cartela primita functionala. Tot la reporrnire banii au fost retrasi de pe card.
Din punct de vedere al unei persoane care face plati online si este abonat la servicii de streaming, nu cred ca s-ar fi putut mai simplu.
Activarea de optiuni:
Intrucat cartela mi-a sosit intr-o zi de 23 iulie si pe 15 august am plecat cateva zile pe litoraltata, am decis sa activez roamingul abia dupa ce ajung la cazare (adica la vreo 3 ore dupa trecerea granitei). Am facut acest lucru in mod voit deoarece am zis ca sunt „uituc”. La intrarea in Bulgaria am primit mesaj ca nu am activat roamingul si ca este necesara activarea unei optiuni cu access la SEE. Totusi, un lucru l-am vazut cand am ajuns la destinatie: VoLTE activ. Am incercat sa sun un numar, dar, cum nu aveam activ serviciul specific, evident ca nu s-a intamplat nimic. Am folosit datele mobile ale Digi si am activat optiunea de 32 de lei (cea cu 160 GB). Am mai incercat inca o data un apel si a mers din prima. Acelasi lucru si cu datele mobile. Nu a fost nevoie de nicio alta actiune asupra telefonului. Din nou, cu ajutorul aplicatiei, nu am avut nevoie de nimic altceva.
Plata recurenta:
A decurs fara probleme. Am primit doar un mesaj prin care eram notificat sa am banii pentru factura in urmatoarele 24 de ore.
Am facut si un test de „ramanere fara bani” cu schimbare card si a fost putin ciudat, in sensul ca am primit mesaj ca in 24 de ore banii se vor retrage, am primit si a doua zi (pe seara) sa am banii pentru plata, chiar daca trecusera deja 24 de ore. La aproximativ o ora am primit mesaj ca plata nu s-a facut si trebuie sa fac plata manual (in sensul platii prin aplicatie).
Modificarea abonamentului:
La jumatatea lui septembrie, la cateva zile dupa prezentarea noii oferte, am zis sa modific abonamentul actual (de 9 lei cu 10GB) cu cel de 19 lei (nelimitat 4G+ cu roaming). Modificarea a fost intuitiva si doar a trebuit sa aleg oferta dorita. Activarea s-a facut la data emiterii facturii fara dureri de cap.
Concluzii:
Intrucat punctele de interes avute au fost acoperite, pot veni cu urmatoarele conlcuzii:
Ce recomandari as avea:
Stiu, probabil unii se vor astepta ca acesta prezentare a Yoxo sa fie mai lunga, tinand cont de faptul ca are 3 luni (iulie-octombrie), consider ca tintele avute in au necesitat doar scurgerea timpului necesar pentru a se intampla.
PS: numarul inca nu a fost inchis si voi reveni cu o actualizare la momentul respectiv (probabil in jurul datei de 15 octombrie) si inca sunt indecis: inchidere totala sau trecere la prepay (desi, parca prima alegere ar fi prima varianta pentru a nu tine numarul inutil).
25-09-2024 02:30 PM - editat 25-09-2024 02:37 PM
Interesantă parcurgere a ceea ce ar vrea / poate Yoxo să ofere. Deși în mare detaliile au fost discutate, o sinteză a acestora nu se regăsea. Totuși vis-a-vis de ”roaming” eu încă am o curiozitate, pentru că nu am testat, nu am citit despre subiect și nici nu am avut ocazia de a găsi detalii în acest sens. Mai exact, ce se întâmplă dincolo de 123 zile în roaming? Da, în roaming fiind, o perioadă îndelungată, la PPY este clar ce ar fi de făcut (în cel mai rău caz consumând credit), la un abonament standard... la fel este clarificată situația, însă Yoxo are o situație (neclară mie) nediscutată la extrem în roaming (adică un client Yoxo în roaming, mai mult de 4 luni).
Scenariu: - va avea activă opțiune cu roaming lunar și va putea folosi resurse aferente?
- cu sau fără opțiune activată pentru SEE, nu se va mai cunsuma nimic în roaming (număr inutil, dar plătit lunar)?
- sau va putea încărca / utiliza credit pentru perioada ce depășește limita de utilizare rezonabilă în roaming? ... bineînțeles, după activarea roamingului, probabil tot cu o opțiune în roaming.... Cazul poate fi discutat atât pentru roaming SEE cât și non-SEE. Mersi.
LE: Se va primi mesaj de avertizare a atingerii acestei limite sau rămâne ... de analizat/ghicit de către client sau a informării în urma unor întrebări pe chatYoxo?
la 25-09-2024 02:43 PM
Situatia o vad cam asa:
la 25-09-2024 03:45 PM
Mulțumesc. Interesează în perspectiva unor eventuale situații care se vor potrivi în contextul prezentat. Eu nu voi fi în situație, dar cu siguranță în timp vor apărea cazuri.
la 25-09-2024 03:48 PM
Poate la urmatorul concediu sa fac test real pentru nonSEE, dar va fi la anul. Intentionez sa merg in Serbia si Muntenegru, deci situatia ideala sa verific. Daca se intampla, as putea incerca un test.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor