la 23-12-2024 05:42 PM - editat ultima oară la 24-12-2024 08:18 AM de DanielaH
Bună seara, am achiziționat un telefon S24 FE de la Orange cu prelungire abonament. A funcționat perfect pana a întrat noul abonament în aplicare(net nelimitat 5G..smart elit 25 e ab) de atunci nu mai am semnal la telefon, datele mobile abia funcționează, ca semnal am o liniuța, și în casa aproape deloc. Primesc mesaj de la mesagerie ca am fost apelat. Cei de la Orange ma tot amânat cu un răspuns. Am selectat sa primesc mesaju cu instalare servicii de la Orange, surpriza...telefonul nu poate fi selectat manual ca nu e în lista, după Imei zice ca nu poate fi identificat...chiar nu știu ce sa ii fac. Mulțumesc
la 23-12-2024 05:56 PM
Salut,
Ai incercat o resetare a setarilor de rețea?
Poți muta sim-ul într-un alt telefon și vezi cum se comporta.
la 23-12-2024 07:10 PM
Salut. Am încercat toate posibilitățile sim 2 resetare setărilor de rețea, am băgat și sim-ul în alt telefon, funcționează la fel. Am bagat alt sim în S24 ,aceeași treaba. Mai ar fi varianta cu Esim, sau sa îmi dea ei setările pt S24FE ( dacă le găsesc ei ...)
24-12-2024 06:09 PM - editat 26-12-2024 12:28 PM
Ești sigur că nu este vorba de o problema cu semnalul in zona având în vedere că ai pus atât sim-ul tau într-un alt telefon cât și un alt sim in telefonul tau.
Telefonul are update-ul la zi?
Poți face un back-up și apoi o resetare din fabrica daca telefonul a avut un update recent.
la 26-12-2024 02:24 AM
Am colegi ce sunt pe orange și au semnal. Totul s-a schimbat în data de 16 cand a întrat noul abonament. Aștept rezoluția.celor.de la Orange, sa îmi dea ei setările pt internet și mms ,ca nu poate fi identificat telefonul nici măcar după imei, în lista. Nu apare.
la 26-12-2024 03:04 AM
Da, asta e straniu, de ce nu poate fi identificat modelul tau de telefon. Daca ai putea sa mergi intr-un Orange SHOP, care are si service, ar fi ideal, ca sa ti-l verifice.
la 26-12-2024 11:29 AM
Nu e pe lista ,probabil e prea nou, nu știu. O sa merg într-un orange Shop mare in Timișoara .
26-12-2024 11:54 AM - editat 26-12-2024 11:55 AM
Selecteaza manual tipul de rețea preferat pe 3G și vezi ce semnal ai.
Astfel nu vei mai pierde apelurile daca semnalul 3G este bun in zona (până ajungi într-un Orange shop).
la 26-12-2024 12:13 PM
Poți încerca și să îi dai o revenire la setările din fabrică, poate se rezolvă așa.
la 26-12-2024 02:29 AM
Are update facut, în contract am internet nelimitat 5g , el merge pe 2g...cu 25 e pe lună. Într-adevăr în aer liber am 2 liniuțe semnal, doar în zona de sat unde e diferența de 7m de altitudine, în vale.. nu am deloc. Foarte dezamăgit!
la 26-12-2024 03:02 AM
Acolo e problema de semnal, depinde de antena din zona.
Mergi intr-o zona unde e semnal bun si testeaza-l. ca sa eliminam o cauza.
la 23-12-2024 06:57 PM
Salutare!
Poți încerca o oprire/ repornire, chiar un mod avion și vezi ce se întâmplă.
Dacă tot nu reușești, poți să îi contactezi din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, cerându-le să îți facă o resetare de cont din calculatoarele lor. Probabil că la trecerea la noua oferită a rămas ceva ,, agățat ".
Sper să reușești!
Succes!
la 23-12-2024 07:21 PM
la 23-12-2024 07:55 PM
Să nu fie din telefon! Zici că și cu sim-ul în alt telefon sunt probleme?
la 23-12-2024 09:47 PM
Aceeași problema. Și 5G nu am văzut niciodată. Chiar dacă am fost în mijlocul Timișoarei
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor