anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Retur telefon

RALUCY
Începător

Bună ziua! Știe cineva dacă am făcut o stornare la un telefon cumpărat pe abonament și am luat altul de care nu sunt mulțumită pot sa ii fac iar stornare?? Menționez ca telefonul e la abonament și e cumpărat din magazin. 

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!Din câte văd și înteleg, nu prea cred că se poate.

Ai detalii aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/telefoane-tablete-%C8%99i-accesorii/%C3%AEn-c%C3%A2t-timp-pot-return...

Te sfătuiesc totuși să mergi la magazinul de la care ai luat telefonul și să vorbești cu cei de acolo, poate se găsește o soluție.

Baftă! 

arsradu
#StarMember

Salut Ralucy,

Se poate face returul si pentru produsele comercializate din magazinul fizic. Doar ca sunt niste conditii. Nu poti sa returnezi produsul pe motiv ca te-ai razgandit (sau fara niciun motiv). Daca produsul are un defect, atunci poti sa-l returnezi, dar asteapta-te sa se incerce intai de toate reparatia lui.

Ai mai multe detalii aici.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Legal, ai 14 zile drept de retur gratuit, indiferent de motiv. Daca ai depasit aceasta perioada, nu mai poti face nimic. Daca il luai din magazinul online aveai 30 de zile la dispozitie.

Cristi, dreptul de retur, indiferent de motiv, pentru 14 zile (atat e minim legal, dar unele magazine pot decide sa extinda perioada) se refera doar la cumparaturile online/telefonice. De la distanta. Nu si din magazin. In magazin se presupune ca poti sa vezi produsul inainte de cumparare. Deci nu se mai aplica treaba de mai sus. Cu toate astea, daca ai probleme cu produsul, il poti returna, dar nu mai e pentru orice motiv. Trebuie sa existe un motiv intemeiat. Fie defect, fie nu corespunde descrierii/ofertei. NU mai poti sa te duci sa-l returnezi pur si simplu.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Radu, citeste bine OUG 34/2014, din momentul in care intri in posesia produsului il poti returna fara drept de apel in 14 zile, chiar daca ti-ai luat pantofi. Trebuie doar sa prezinti dovada achizitiei. Nu poti sa testezi un telefon 5 minute in magazin. Poate nu iti place cat tine bateria sau cum se aud interlocutorii, iar asta nu ai cum sa testezi in niciun magazin. Numai daca achizitionezi un produs pe persoana juridica nu ai drept de retur, persoana juridica nu intra in categoria consumatorilor.

Cristi, sorry dar nu am timp sa citesc tot ce scrie acolo. Daca e un paragraf anume, pune aici un screenshot sau ceva. Nu am timp sa parcurg tot ce scrie acolo. Cu toate astea, din cate am putut eu sa vad, conditiile de retragere fara motiv, se aplica doar pentru cumparaturile "in afara centrelor comerciale"

Dar din nou, se poate sa ma insel. E mult de citit. Deci, daca ai gasit tu undeva ca ar trebui sa se aplice si pentru cumparaturile din magazinul fizic, pune aici te rog. Nu zic ca nu se poate face retur in cazul asta. Zic doar ca nu mai poti face retur pentru orice motiv. Poti sa-i faci retur, ca doar n-o sa ramai cu un produs defect. Dar nu poti sa te duci pur si simplu sa-l dai inapoi "ca asa vrei tu".

Dar din nou, daca e undeva mentionata treaba asta, mie unul mi-a scapat. Ca idee, am incercat sa parcurg documentul de aici.

Client Orange